Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Die is echt wel mooi Abel. crosshair dial en dikke lume. Hoe oud en hoe groot is ie?

1 like

Als ik zo door dit topic loop en deze tegen kom, dan vraag ik me toch weer af waarom ik deze te koop gezet heb… :thinking:

4 likes

Begrijpelijk! Zeker weten dat je dat ook niet met deze hebt? :grin:

3 likes

Ja, ook, maar ik moet echt wel iets doen om de zaak wat onder controle te houden :wink:

1 like

Terug hebben? Gewoon hetzelfde bedrag :yum:

Dank je voor het aanbod, maar dan ben ik straks weer terug bij het startpunt. Ik wil de verzameling echt aanzienlijk gaan inperken, en er komt er nu nog slechts een in nadat er twee uit gegaan zijn…

1 like

Was het proberen waard :grin:

:wink:

Ik heb wel twee hele mooie gehad maar verkocht (spijt).

7 likes

6 likes

Vernieuwde serie. Citizen 8204 uurwerk (hacking+handwinding), saffierglas, iets groter.

NY0145-86EE

NY0141-10LE

NY0140-80EE

Ook leuke groene quartz:

BN2040-17X

5 likes

5 likes

En dat vind ik dus wel erg jammer. :pensive:
Oh well… Dan zelf maar een 8204 en saffier in een ouder model drukken. :smile:

1 like

ik heb afgelopen september nog een NY0040-17LEM gekocht; daar zat gewoon een 8204 in.

Dat saffier hoeft er voor mij niet eens in. Vind hem nu al helemaal prima.

3 likes

Dat lees ik hier wel vaker ja. Dan wordt het natuurlijk een stuk makkelijker :+1:

Helaas (:sweat_smile:) heb ik er al eentje waar ik meer dan tevreden mee ben, op het 8203 uurwerk en saffier na dan.

5 likes

Ik stoor me trouwens ook niet aan nog oudere uurwerken. De NH8389-88LE heeft de antieke 8200. Hoort bij zijn charme

Die is ook wel èrg leuk ja! Die wijzerplaat :star_struck:

1 like

Leer op de duiker vervangen door rubber, what else?

5 likes

7 likes

Mooi model. Mag ik de achterkant zien? Ik gok op jaren 90/2000 wat weet jij er van?

Duurde ff voordat ik ‘m knap kon fotograferen😬
midden/eind jaren ‘80 is mij verteld, wat denk jij? Kun je me er iets over vertellen?

3 likes