Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

Mooi combi; two tone + creme.

2 likes

:point_up_2:hear hear

2 likes

Ik ga er serieus over nadenken. Dacht altijd dat ze te groot voor mij waren maar volgens mij zijn ze zonder sensor 38mm? Dus lug-to-lug kan ik dan hebben (belangrijkste voor mij). Als dat zo is ben ik wel gelijk “verpest” door de creme versie :joy:.

1 like

9 likes

12 likes

Een gele NY0040 op marktplaats. Staat ook nog wel op mijn wensenlijstje, maar niet voor 450.

6 likes

Oh, wat zou ik graag die gele band willen hebben om de mijne nog meer compleet te maken! :persevere:

Alhoewel mijn huidige combi vind ik eigenlijk meer om te smullen :yum:


(Oude foto uit mijn archief.)

9 likes

Is die band wel origineel?

2 likes

Jij de band voor 300€, ik head only voor 150€? :stuck_out_tongue_winking_eye:

3 likes

Laten we het hem vragen. :sweat_smile:

1 like

I’m here, shoot.

1 like

Is die band OEM?

Ken alleen gele N.D. Banden met zwarte tekst ipv wit

1 like

Tsja, moeilijk te zeggen. Ik heb de set al een tijdje (jaren en jaren), ik weet niet anders dan dat alles bij elkaar hoort.

2 likes

Ik denk dat deze er ook mooi op staat:

€ 2,96 45%OFF | Zachte Siliconen Sport Horlogeband 20Mm 22Mm 24Mm 26Mm Rubber Duiken Waterdichte Mannen Vervanging Armband Band Strap horloge Accessoires

4 likes

In de tijd dat ik er naar op zoek was, ben ik alleen originele banden met zwarte tekst tegen gekomen.

Ook als je nu ook even zoekt op Google dan zie je bij banden met de witte tekst bijv. staan; Citizen Style, of een prijs van nog geen 2 tientjes.

1 like

Ik moet nog ergens een foto van een originele gele band hebben, maar kan hem op dit moment niet vinden.

Citizen’s typecode van de OEM-band is in ieder geval 59-G0068. Misschien staat de code ook op de band?!

1 like

Inderdaad met zwarte tekst.

4 likes

My one and only :sunglasses:

Al heb ik onderstaande duikers ook gehad

028 075

En deze ook, waarmee je met 200m wr ook wel kan duiken :wink:

027

En dan mag ik ten slotte mijn andere Citizen Signature met 200m wr nog tonen :innocent:

7 likes

Deze?

9 likes

Wat?

Heb je er eentje gevonden?

1 like