Ik heb op mijn Aqualand duplex een barton band gehad. Mijn ervaring hiermee is dat de slijtagesporen best snel zichtbaar zijn.
Ik heb een vergelijkbare op ali gekocht, deze blijkt in de praktijk minimaal net zolang netjes te blijven als de barton. Heb de sluiting overgezet want die was bij ali niet in deze kleur (antraciet) verkrijgbaar.
Ik snap Abel wel maar ik vind de originele ook niet altijd even prettig dragen.
Geweldig mooi! Maar dit is toch niet een van de re-releases van de oude duikers uit de jaren 70, die dit ‘najaar‘ uit zouden komen? Of toch wel?
Nee, deze is een JDM CITIZEN PROMASTER NY0125-83E [Marine Series Mechanical Diver 200m]
De nieuwe Promasters zijn ook heel erg tof ja!
Even gezocht maar de CITIZEN PROMASTER MARINE MECHANICAL DIVER NB6021-68L (blauw) en de CITIZEN PROMASTER MARINE MECHANICAL DIVER NB6021-17E (zwart) kan ik nog niet zo snel ergens bestellen, iemand hier ervaring met Sakura Watches toevallig?
Jazeker. 2 horloges besteld. Fijne webshop
Net vanavond mijn bracelet ingekort. 997/1000 Ik zie de afdruk van mijn bronzen Zelos Hammerhead 3 nog op mijn pols zitten. Die begint lekker te verkleuren nu sinds juni.
Merk wel dat deze NY0108 wel iets klein is voor mijn smaak. Volgende Promaster moet toch iets van 44mm worden.
Is dat financieel gezien de moeite ?
1000meter is een beetje onrealistisch. Leuk dat het horloge het kan. De duiker echter niet. Zo heb ik nog een Ratio Freediver die dit ook kan. Zegt de case en dial.
Mijn enige Citizen in de collectie. Echter is het wel mijn eerste automaat die ik nog steeds graag om de pols doe.
Het jonge broertje van die een na laatste. BN0220 serie. Daar zit ik nog naar te kijken. Het heeft iets afzichtelijks. Alleen Casio’s zijn voor mij de horloges met een digitaal display. Jeugdsentiment waarschijnlijk.
Heb deze nu een aantal jaren. Helaas begaf de originele band het al binnen een jaar (geen garantie) en een originele vervanging vind ik tot op heden wat ‘steep’ prijstechnisch gezien. 56 euro voor een naar mijn mening niet zo’n mooie en comfortabele band. Dus vandaar op een nato, bevalt prima.
Meh ik denk t niet. Maar ja als je denkt dat je em moet hebben…
Vermoedelijk wel ca 60 te veel betaald al met al. Maarrr nieuw in doos
Uiteindelijk kwam er ook wel een aanbod op mijn gezocht advertentie maar toen wassie al onderweg. M.a.w hij is hier wel te krijgen van een mede hfer waarschijnlijk