Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

He 2 op een rij! Mooi man, leuke duikertjes wel

1 like

Thanks! Ik zoek nog een Pepsi :wink:

1 like

Haha daar moest ik meteen aan denken.
Gelukkig heb je er al 2🤣

1 like

Ik heb er ook 2 besteld, ook de blauwe.
Erg mooi hoor, dat uurwerk spreekt me meer en meer aan. En ik wil ook wel eens een nieuw kopen :sweat_smile:

1 like

Tof! Benieuwd naar de blauwe ook!

9 likes

4 likes

13 likes

11 likes

8 likes

5 likes

Sinds kort de grote klassiekers:

7 likes

Hoe bevalt de Orca? Had ‘m gisteren toevallig in m’n winkelmand.

Ik heb ‘m vandaag zowaar de hele dag gedragen, dus ja, bevalt best goed!

Met 46mm (de oude Orca was blijkbaar 48mm) net ietsje breder dan een Sumo (45mm), maar met lug to lug meer richting Samurai (en stel je dan die beide voor op een Crafter Blue voor ‘n vergelijkbaar beeld). Wel een stuk dikker, en met alle ‘Orca-details’ en kleuren sowieso veel meer aanwezig natuurlijk. Zowel de Sumo als de Samurai ogen al met al subtieler - maar da’s geen verrassing eigenlijk.

De Orca is zeker beter draagbaar dan de Ecozilla - vind ik dan -. Die is qua superdik fenomeen zeker tof, maar dan wel alleen met bijbehorende duikflessen op je rug… :wink:

Hodinkee over de nieuwe Orca: ‘ At 46mm and 14.6 thick, there’s no mistaking this for anything but a large watch, but it wears at least somewhat smaller than its dimensions might suggest <…>’.

2 likes

Die nieuwe orca’s zijn echt wel een potje gaaf! Zeker de blauwe kietelt mij wel. De afmetingen maken alleen dat ik deze niet fatsoenlijk kan dragen. :frowning: oh well…

3 likes

Ja zie dan maar een keuze te maken tussen de zwarte en de blauwe :scream:

1 like

6 likes

Een nieuwe titanium variant zou echt gaaf zijn!

1 like

de lugs zijn anders erg kort denk dat het nogal meevalt.

8 likes