Ik zou zeggen kijk op marktplaats wat een gangbare prijs is in vergelijking met de jouwe.
Ook hier weer wat liefde voor de duikers van Citizen. Eens zien of de bekende vorm van de NY reeks terugkomt in het quartz broertje en deze de Scurfa eruit kan trappen.
(wel ff een stukje saffier van Seikomods erin drukken samen met een nieuwe insert, aangezien deze beiden niet te netjes meer zijn)
(niet mijn foto; puur voor het idee)
Jij hebt toch ook een aantal automatische NY0040 Citizens? Past dan mooi in de verzameling.
De quartz uitvoering heb ik ook. Uiterlijk gelijk aan de automaat, alleen de kroon op 3 uur en een wat slankere/dunnere kast.
Gehad. Deze hebben het nest het afgelopen jaar/ 2 jaar geleidelijk verlaten. Het blijven erg comfortabele duikers en dat is net het punt waarop de Scurfa het minder goed doet. Dus hopelijk combineert deze quartz het beste van de NY’s en Scurfa in 1 pakketje.
Kijk, dat klinkt dus perfect!
Mocht ik echt wanhopig zijn dan mod ik hem gewoon zodat de kroon op 9 zit.
Dat is een bijzonder exemplaar. Caliber 6100 als ik mij niet vergis.
Ook echt lekker deze!
Blijf deze ook echt mooi vinden…
Vintage look maar wel die brede bezel!
Heey zwart met titanium band, die had ik nog niet gezien.
Band van de blauwe en zwarte versie omgewisseld…
Staat super, zwarte band op een blauw horloge.
Als dat je eerste is heb je wel gelijk een van de gaafste modellen te pakken! Titanium orca ftw!
Toen ik deze voor het eerst zag was ik gelijk verkocht. Het is zo’n leuk horloge, Ecodrive werkt prima en hij zit ook lekker.