Citizen Duikers! Wie verzamelt ze? Toon ze hier

8 likes

De knots is binnen :sweat_smile: draagt eigenlijk best wel prima. Erg licht door kunststof en titanium.

14 likes

ik vind hem echt hysterisch en daardoor leuk, goed bijhorend bandje ook :ok_hand:

1 like

Daarom ook op een geel bandje. Net wat je zegt. Hysterisch :slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

7 likes

Mooi hoor die wijzerplaat.

2 likes

10 likes

12 likes

4 likes

7 likes

Gedaan met de impuls aankopen nu, hoop ik?

8 likes

10 likes

Peekaboo!

2 likes

Even een cross post hier.
Weet iemand of de full lume modellen ondertussen ook een 8204 erin hebben zitten?

3 likes

Ik meen al een aantal vermeldingen daarvan voorbij te hebben zien komen hier op het forum. Dus ik ben geneigd om te zeggen “ja”.

Edit:

Hier een ad uit het archief van een full lume met 8204:

https://www.horlogeforum.nl/t/citizen-ny0040-09w-full-lume-dial/426215

2 likes

Heel erg bedankt! Dan ga ik er toch eentje zoeken denk ik.

2 likes

7 likes

Ik heb eind 2022 een NY0040-09W nieuw gekocht (en weer verkocht inmiddels) en daar zat inderdaad een 8204 uurwerk in. Daarbij opmerkend dat daar nog wel een oude dial in zat met opschrift 8203, maar dat is iets wat Citizen vaker doet. Is ook veel over te vinden op internet/fora.

Inmiddels heb ik de NY0108-82X. Dat is dus ook een full lume NY-duiker, maar dan in donker titanium kast. Natuurlijk ook met 8204 uurwerk. Als je die ergens op de kop kan tikken, zou ik die zeker kiezen… Is echt een lekkere beuker hoor…

11 likes

Bedankt voor de uitgebreide uitleg! Dat is zeker ook een leuk om eens naar op zoek te gaan. Het gaat nu tussen deze en een full lume Aqualand.

Deze modellen?

12 likes