Erg mooi die full lume dial modellen.
oeffff. Deze is prachtig!
Omg blasfemie!!
Prachtig. Mod?
Dank je! Een Citizen AJ9230 met stalen insert en SeikoMods saffier. (Dus ja, een mod. )
Prachtig
Mij ook! 3x gehad ook de titanium en bicolor versie. Zeer mooie horloge en degelijk!
Waarom ik ze nu niet meer aanschaf is dat de batterijwissel veelste prijzig is bij Stam in Rijswijk.
●Nieuwe batterij
●Nieuwe pakkingen
●Schoonmaken
●Onder druk afpersen
Kosten hierboven genoemd €95. Batterij gaat ongeveer 2/3 jaar mee, ligt eraan hoevaak je de functies gebruikt. Ik zou graag gezien dat ze in dit model Eco-drive gaan produceren dan heb ik er weer oren naar maar geen batterij voor mij.
Dat is vervelend om te horen, heb daar geen last van. Heb zelf een Omega Ploprof met een afmeting 55mm x 48mm dus daar valt de Citizen Classic in het niets😎
Ben ook 3x per week in de sportschool daardoor zijn mijn polsen vermoedelijk ook wat dikker.
Mij ook, ik heb een vintage exemplaar in reparatie bij Citizen, benieuwd of ik ‘m veel ga dragen
Ik ben ook minimaal 3x per week in de sportschool en ook mijn polsen worden ook iets dikker.
Maar op mijn leeftijd gaat de fysieke groei niet zo hard meer.
Is meer een kwestie van lichaams onderhoud en het lichaam “in model” houden
Idd! En lekker fit blijven.
Precies.
Trainen is deel van mijn leven.
Ik ben niet groot en enorm gespierd maar aardig fit en redelijk krachtig ouder worden is een must.
Plus, ik heb geen zin om een moddervet lichaam te krijgen waar geen sportief model in zit.
Zeker mooi!
Is dat een Blow Fish editie?
Fugu inderdaad.
Van mij ook! Heb er ook gemak van in mijn werk.
Ik wel 198/97kg
Ik ook niet, aangezien ik een beroep heb waarbij ik veel zit…