Hoezo, nu meteen al weer?
Maar bedankt, ik heb reeds voldoende horloges
Hoezo, nu meteen al weer?
Maar bedankt, ik heb reeds voldoende horloges
Vanaf morgen mag ik mezelf ook lid van de club vinden. Deze zojuist besteld , komt als het goed is morgen binnen.
nice
dit is wel een topper hoor (zeker voor het geld)
heb hem zelf ook…
ja zeker nice
al oogt ie hier meer grijs
ga sowieso wat proberen met groen & grijze nato
Is echt een heel fijne band, geschroefde links , massief en een goede taper van 20 naar 16 .
Komt van Long Island watches.
Deze mooie Citizen afgelopen zaterdag bij de lokale duikshop opgepikt. (u weet wel, uit dat dorp waar Berend Botje naar toe wilde varen)
Crosspost
Kwam met de duikfles… Altijd leuk!
En hele dikke lume!
Het betreft het nieuwe model. Met hacking. Te herkennen aan de iets vollere/bollere lumepip op de 12.
Als iemand nog een tip heeft voor een comfortabel rubberen bandje… Dat hoor ik het graag.
De standaard band is wat stug in het begin, maar eigenlijk een hele fijne band (na enige tijd dragen).
In heet water leggen en daarna omdoen, of een middagje in de zon zitten ermee. Is de.pasvor. een stuk beter.
Ik vind de band eerlijk gezegd ook net iets te lang voor mijn polsen.
Dus toch maar ff op zoek naar een andere rubberen band en dan eentje die wat korter is dan de oem Citizen band.
Tips zijn welkom!
Tropic FKM bandjes bij aliexpress (zijn ook wel een beetje lang). Op amazon.nl Barton of Archer bandjes.
Ik kan deze modellen ook wel aanraden op sharkmesh.
Mocht je wel uitsluitend rubber zoeken; Tropic FKM is erg fijn spul. Een leuke Isofrane variant zal het ook wel erg goed doen.
Deze zijn fantastisch en zeer comfortabel, geen stofmagneet, plakken niet, top.
Dat monsterwatches isofrane bandje heb ik ook. Zou ik niet doen, is erg plastic-achtig.
Echt? Hmm, dan had ik misschien mazzel. Onderstaande witte was behoorlijk soepel.
Maar om tranen te voorkomen; toch deze band maar skippen dan! Hoe dan ook zou een tropic FKM mijn eerste advies zijn. (Nu ook om de pols. )
Gaaf zo’n duikfles en gefeliciteerd met je nieuwe aankoop. Ik heb sinds zaterdag ook een Promaster maar die van mij kwam zonder duikfles. Iemand enig idee waarom je dit bij het ene model wel krijgt maar bij de ander niet?