Citizen only deel 2

aha!
eindelijk eens in de buurt,
maar ze zijn momenteel niet in stock :worried:
maar ga me wel eens aanmelden voor het volgende lot :crossed_fingers:
ik dacht dat ik al mooie Citizens had, maar jij… :astonished: :+1:

1 like

Sorry …ben Citizen verslaafd :joy:

1 like

Nog ééntje dan :+1:t2::grin:


7 likes

gatver!!! :rage:
die zijn gewoon :smiling_face_with_three_hearts: :heart_eyes:

1 like

Tipje… Google het typenummer eens en dan vind je hem waarschijnlijk nog wat goedkoper…de jacht is spannend :+1:t2::face_with_hand_over_mouth:

2 likes

ben er druk mee bezig,
zit nu op de Belgische site en heb weer een ander op het oog,
namelijk deze: Citizen Super Titanium BM7470-84L
ben nu hard aan het twijfelen :joy:
nachtje over slapen denk ik :thinking:
maar heb me wel aangemeld :ok_hand:

1 like

Deze vandaag binnen gekregen. Hopelijk loopt die nog. Zit wel op een Omega band.

8 likes

Prachtig. Deze is waarschijnlijk incoming.
Meld me over paar dagen weer in dit topic haha :grinning: :smile:

1 like

Leuke CTZ :+1:t2::smiley: …denk dat deze wel platter is qua kleur en niet veel sunburst heeft :+1:t2:

1 like

Cool @Abel :ok_hand:t2: de eerste zonnecel analoog ter wereld :ok_hand:t2::smiley: …Bij de mijne is de batterij overleden denk ik…liep heel lang nog :pensive:

7 likes

4 likes

Ik maak de mijne open. En stop er een nieuwe varta oplaadbare cel in. Ik hoop dat die weer gaat lopen. Opladen kan bij dit model wel 2 week duren.

1 like

Ben benieuwd :+1:t2::smiley:

1 like

Toch het 8200 uurwerk van CTZ …je wijzerplaat en wijzers zijn alleen aftermarket :+1:t2:

Kast is ook een beetje nep denk ik.

1 like

Zekers … volgens mij is de caseback ook niet origineel…

3 likes

Als ik e.e.a. in detail vergelijk met wat ik van die modellen terugvindt, dan denk ik inderdaad dat alleen het binnenwerk origineel is. Op zich niet erg. Ik kan deze gebruiken om wat aan te sleutelen. :smiley:

1 like

Daar is hij inderdaad ideaal voor :+1:t2::smiley:

Dit topic is na het bereiken van de maximumlimiet van 4000 antwoorden automatisch gesloten. Continue discussion at Citizen only deel 2 (Deel 2).