Fijne (verlate) Burendag!
Da’s een heel mooi horloge.
Voor de liefhebbers onder ons:
Lekker hoor beter dan die gentleman
Ik hoop dat binnenkort te kunnen bevestigen .
De Gentleman heb ik al eens om de pols gehad, deze Citizen nog niet. Maar de specs en foto’s zien er alvast veelbelovend uit .
Haha Paul, dat is teveel eer
De aanstichter van die golf aan CITIZEN NB1050’s op HF is toch echt @Silvester1987…
Met dit soort foto’s op websites is het natuurlijk niet moeilijk om mensen te overtuigen toch maar op die “kopen”-knop te drukken…
Mooi welke referentie is dit?
Dit is een NB1050-59
Op de foto komt het horloge niet echt tot z’n recht. Het is een van mijn favoriten. De ‘glide lock’ in de band vind ik super, zouden meer fabrikanten standaard moeten doen.
CITIZEN ATTESA JOUNETSU COLLECTION CB3016-51Z MADE IN JAPAN LIMITED 1700 JDM
Solar Quartz
Calibre H128
Case Material Titanium, Hard Coating
Case Size 40
Case Thickness 9.3
Dial Type Analog
Dial Color Red
Band Material Titanium, Hard Coating
Band Color Silver
Water Resistance 100
Glass Sapphire, Antireflection Coating
Features: Date, Limited Edition, Glowing Markers, Glowing Hands, Perpetual Calendar, Radio Controlled, World Time, Antimagnetic
Rood is heel gaaf maar wel gedurfd.
Haha. Die foto’s blijven maar in jouw hoofd spoken hé
Wilde dit stuk met jullie delen:
Deze foto, what-the-f*ck:
Kijk eens naar die vormen van de kast en hoe hij gebrusht/gepolijst is.
De vormgeving van een Tissot PRX is duidelijk in de mode… Dit is zo goed als een kopie, met uitzondering van de extra “small seconds”.
De Tissot was niet mijn ding, zomin de vintage als de nieuwe, en deze Citizen dus evenmin, maar er zijn genoeg alternatieven bij beide merken.
Ik denk eerder dat veel merken terugvallen op hun jaren '70 ontwerpen als inspiratie (inderdaad omdat dit in de mode is). Citizen heeft net als Tissot voldoende ‘hoekige’ modelletjes in oude catalogi staan