Citizen only deel 2

:notes: Around the World, Around the World :notes:

Kom er maar in @Silvester1987 @Gup

17 likes

Toppertje :ok_hand: geniet van deze mooie NA

12 likes

Wat een ontzettende knaller inderdaad. #nooitmeerweg

1 like

Geweldig Menno! Gefeliciteerd, ziet er top uit in staal ook :+1::+1:

11 likes

Kanjer

11 likes

Mocht het hier iemand toch interesseren…

de twee die niet mochten ontbreken in mijn collectie

13 likes

Heel erg gaaf!

1 like

Sinds de aanschaf van deze beauty komt de NY0040 full lume weinig meer aan bod eerlijk gezegd :thinking:

12 likes

Is dit de nieuwe Seiko killer🤔

7 likes

Heeft er bijna weer een draagdag opzitten, met plezier:

9 likes

Toppertje :ok_hand:

11 likes

Die zwarte wijzerplaat :blush: en ‘goedkoper’ dan veel mensen hadden verwacht :smiling_face_with_three_hearts:

Niet echt duidelijk wanneet deze leverbaar is :thinking:

Ik heb verder geen enkel verstand van het merk, maar dit is echt een stunner :blush:

1 like

Bij onze oosterburen op t forum hebben ze t over juni of juli/augustus. Ook niet zeker of die naar Duitsland komt officieel. Lijkt erop dat ze hopen dat die net bij ons uit komt :rofl:

Zijn er forum leden in de buurt van Eindhoven waar ik dit model zoals hier onder zou mogen passen?
Ik hoor het graag en stuur dan maar een pb.
Alvast bedankt!

[/quote]

7 likes

11 likes

Qua materialen zeker in verhouding tot de prijs, zie alleen niet of er ook Duratect op zit maar alleen super titanium.

Hoop alleen dat er niet zo’n herrierotor inzit als de NY0040’s

Duratect > Diashield

In de NY0040’s serie zit een 8000-serie miyota uurwerk. Hierin een 9000-serie, miyota 9051 staat in de reportage.

Die zijn echt hoogwaardiger en 9015-kaliber welke ik heb gehad was wel hoorbaar maar dan moest het wel echt fluisterstil zijn. Ik had ook weinig last van een wobble in de rotor. Voor mij was het prima uurwerk :ok_hand: hartstikke accuraat (3 sec per dag) en onderhoudsarm

8 likes