Met de ‘New York Forty’ boven Manhattan
Zit in deze toevallig ook de 8204 met secondestop?
Ik weet niet welk uurwerk hier in zit. Wat is er anders aan de 8204?
Groet
Hacking
Ah oké, het andere uurwerk is de 8203 dacht ik? Ik ging er vanuit dat die dat ook al had. Zo niet dan helaas.
Dit zou wel een mooie upgrade voor mijn NY0040-50W zijn.
Echter gezien de prijs, een oplage van 1000st. en voor enkel de Italiaanse markt zal die er naar alle waarschijnlijkheid nooit komen.
Lijkt mij wel met het nieuwere type uurwerk te komen.
Dat is het oudere uurwerk…sinds kort hebben ze de 8204 met hacking…kwam ik pas geleden hierboven in het topic ergens tegen…
Deze vind ik nog steeds heel leuk om om de pols te hebben. Comfortabele band, altijd exacte datum en uur, niet al te zwaar en geschikt voor verschillende gelegenheden.
Mooi dat alleen de 6 en 12 op de wijzerplaat staan.
Iemand toevallig ervaring met dit model?
Vind het wel een leuk ding. Ben op zoek naar een chrono en een beetje kleur in de collectie kan geen kwaad. Het glas dat voorbij de bezel komt is ook heel gaaf imo.
Ja, vind ik ook
Erg cool!
Heb er geen ervaring mee, maar dit is de Citizen AT2460 serie. Solar, 43mm.
https://traderbiene.de/Citizen-ECO-DRIVE-Edelstahl-Solar-Chronograph-10-BAR-WR-43mm-AT2460-89L
Deze citizen heb ik al een tijdje op het oog. Ik wilde eerst even kijken naar de Dan Henry 1964, welke wat kleiner / meer vintage inspired is. Na een testperiode dankzij de fiffer weet ik zeker dat het de DH niet gaat worden dus weer focus op deze citizen. Iemand heel toevallig ervaring mee? Verkrijgbaarheid in Europa is sowieso een zoektocht, volgens mij…
Wat me wel opvalt is dat deze in de meeste gevallen geen opdruk heeft met tekst eco-drive op de wijzerplaat, maar er zijn varianten in omloop welke dit wel hebben
Thanks, heb hem gister besteld😇
Leuk. Ik zie de NA graag verschijnen
Eerst maar eens zien of ie NA waardig is haha😅