Citizen only deel 2

Hij heeft de no-lume versie gekocht :rofl:

3 likes

Ok. Bestaat er dan een met lume?

1 like

De 4030- serie is 2mm groter maar heeft lumed indices en wijzers

2 likes

De non lume versie is veel mooier dan de lume versie, maar ik had bij de non lume graag een streep lume midden over de huidige wijzers gezien en dan kleine bolletjes aan het eind van de indices.

Dus lume zonder rehaut en kast aan te passen.

Ik zal sporthorloges altijd cooler vinden. Daar hoort lume bij.

De bracelet van mijn Chronomaster tapert ook weer niet. Da’s ook jammer. Mooi horloge, naar niet perfect.

M’n gs ook niet trouwens. Die tapert ook niet qua band, en de kastvorm maakt swappen onmogelijk.

Mijn enige perfecte horloge in het hogere segment is de Nomos. Die doet niks fout.

1 like

Mooi rood is niet lelijk. Op de shark mesh

13 likes

:smiling_face_with_three_hearts:

14 likes

En nog een mooie sunburst tekening op de wijzerplaat ook, ziet er zeker leuk uit.

Dat de banden niet tapert bij deze horloges verbaast mij. Ik zou daarom wel twee keer nadenken of dan zo’n zou kopen.

Over welke Nomos heb je het eigenlijk?

1 like

13 likes

Vintage Citizen vandaag.

11 likes

11 likes

Heel geslaagd die shark mesh.

Toppertje! Ben toch blij dat ik deze uiteindelijk niet heb verkocht, daar had ik spijt van gehad :sweat_smile: op de (voor mij) juiste band draag ik m weer vaak :ok_hand:

2 likes

Potverdikke! Jij bent lekker bezig met de NA’s :ok_hand: die vette chrono onlangs, nu deze… Wat een paar afbeeldingen van internet op dit forum allemaal teweeg kunnen brengen :rofl:

1 like

Is het zeker. Wel ff net gewisseld voor deze

Bbq met het werk straks.

5 likes

Haha, ik begrepen dat je vaker de aanleiding bent geweest voor NA’s (hallo @jeronimo). De NB1050-59A is een superding, die moet in de verzameling.

2 likes

Lekker! Smakelijk alvast :+1:

Schijnt zo te zijn ja :rofl:

3 likes

Goede keuze die band! :ok_hand:

1 like

13 likes

Kwam er vandaag pas achter tijdens het autorijden achter dat er een licht textuurtje op de plaat zit. Heb hem al een dik jaar :rofl:

12 likes