Deze hier dan ook maar even 
Citizen Alarm Date Diver uit 1968:
Even een stukje ongegeneerde reclame. Voor de citizen liefhebbers; deze knapperd staat in het blauwe deel incl 2 extra stalen banden
grijp je kans.
Wow! 

En incoming; met dank aan Apeks
de blauwe plaat / stalen kast eruit en deze erin. Zelfde horloge, andere kleuren. Draagcomfort van deze is fenomenaal.
Foto schaamteloos geleend van Apeks
Ik vind dit toch wel een hele mooie. Heb hem volgens mij bij Clockwise zien liggen in de etalage.
Ik hoop dat je dit type nog kunt vinden. Ik heb 'em al een paar jaar.
Ik vind het mooi dat de tijdzone schijf onder het glas zit. De eerste keer dat ik dit model zag was ik ‘verkocht’ door de kast met de scherpe facetten en (de naar mijn mening) mooie pushers. Hou niet zo van die uitstekende paddestoeltjes.
Maar eh … hij is niet te koop 
Ja de kast heeft echt een hele mooie form. Was onder de indruk toen ik hem in het echt zag.
Hij is nog te koop bij Clockwise en Ed nobel net nog even gekeken.
Haha lekker zelf houden idd zo mooi horloge mischien ga ik toch in December weer eens kijken en verwen ik mijzelf.
Als ik het woord “misschien” gebruik dan vertaald mijn vrouw dat altijd in “zeker”, snap ik niet maar zo is het nu een maal!
mooie zeg !
De vrouw weet meestal dan genoeg als je misschien zeg.
Voor mij deze Cosmotron DX met flyback secondewijzer. Mechaniek van zowel elektrisch als automatisch, erg fraai. 36.000bph.
-Mocht er iemand nog een schakeltje of clasp extender hebben, stuur me even een berichtje! (Is wat aan de korte kant
-
Ik heb nog clasp extenders liggen. Als je me de band maat geeft doe ik wel eentje in een envelop naar je toe.