Citizen only deel 2

Dat zijn superfijne en goede bracelets Pierre

11 likes

Crosspost

18 likes

Deze hier dan ook maar even :slight_smile:

Citizen Alarm Date Diver uit 1968:

20 likes

Ziet er goed uit! :ok_hand:

Ik doe gezellig met je mee :grin:

Alleen m’n camera is niet up to the job…:laughing:

13 likes

15 likes

Even een stukje ongegeneerde reclame. Voor de citizen liefhebbers; deze knapperd staat in het blauwe deel incl 2 extra stalen banden :sunglasses: grijp je kans.

12 likes

Hier jullie broertje!

12 likes

13 likes


Crosspost maar hij blijft verrassen!!

17 likes

Wow! :star_struck::star_struck:

11 likes

Citizen Satelite Wave GPS F900 Eco Titanium

16 likes

En incoming; met dank aan Apeks :+1: de blauwe plaat / stalen kast eruit en deze erin. Zelfde horloge, andere kleuren. Draagcomfort van deze is fenomenaal.

Foto schaamteloos geleend van Apeks

15 likes

Lichtgewicht klatsert en een heel stoffig toetsenbord :smile:

12 likes

Ik vind dit toch wel een hele mooie. Heb hem volgens mij bij Clockwise zien liggen in de etalage.

Ik hoop dat je dit type nog kunt vinden. Ik heb 'em al een paar jaar.

Ik vind het mooi dat de tijdzone schijf onder het glas zit. De eerste keer dat ik dit model zag was ik ‘verkocht’ door de kast met de scherpe facetten en (de naar mijn mening) mooie pushers. Hou niet zo van die uitstekende paddestoeltjes.

Maar eh … hij is niet te koop :slight_smile:

Ja de kast heeft echt een hele mooie form. Was onder de indruk toen ik hem in het echt zag.

Hij is nog te koop bij Clockwise en Ed nobel net nog even gekeken.

Haha lekker zelf houden idd zo mooi horloge mischien ga ik toch in December weer eens kijken en verwen ik mijzelf.:slightly_smiling_face:

Als ik het woord “misschien” gebruik dan vertaald mijn vrouw dat altijd in “zeker”, snap ik niet maar zo is het nu een maal!

1 like

mooie zeg !

1 like

:joy:De vrouw weet meestal dan genoeg als je misschien zeg.