Citizen only deel 2

Zeker Bang for buck. Met saffier glasje
en titanium armband. Het is de coctail van Citizen.

1 like

Maar hé; ik ben niet moeilijk. Hij mag m hebben… Ik ben op vakantie, ultra-relaxt modus aan :white_check_mark:

1 like

Ja dacht ik ook. Hoewel dit ook wel een lekkere budget bandenslet is :thinking:

1 like

Ja ik heb hem ook en ben er tevreden over de kwaliteit en uitstraling. :+1:

2 likes

Ik laat me niet uit de tent lokken :grin:

@Silvester1987 kort op de bal :shushing_face: laat me niet het kaas vannt brood eten :innocent::grin:

1 like

:kissing_heart: Je hebt groot gelijk kerel :+1:

1 like

Nee, natuurlijk niet :wink: .
Dit soort aankopen moeten steeds goed doordacht gebeuren. Impulsieve beslissingen krijgen we enkel maar spijt van :smile:

1 like

Precies!!!

Weloverwogen keuze s.
De basis van ieder saai leven😂

1 like

Goed te pruimen al vind ik de cocktail wijzerplaten van Seiko iets mooier, wat subtieler.

1 like

NA van de vakantie :slightly_smiling_face:


Net als de Danish Design van gisteren mooi op de lugs aansluitende band maar nu van rubber :+1:
Alleen ook weer wennen aan die grootte :relieved:

11 likes

Interessante afwisseling tussen de uur-markers. Rond, single baton en dubbele baton. De kortere @ 4 uur valt amper op :+1:


Even een leuke foto van een recente vangst.

10 likes

Goed gezien - en je zou toch zeggen dat zo’n grote dial genoeg ruimte biedt :thinking:
Leuke n.a. ook, lijkt iets prettiger diameter ook :+1:

1 like

Het is wel heel herkenbaar hoor. deze kanjer doet dat namelijk ook met de markers:

Gek genoeg draagt deze :point_up: beter dan die in m’n vorige post. Deze is 1mm groter in diameter, maar korter qua l2l.

Hij is toch een behoorlijk 44mm in diameter. De l2l is zelfs groter dan het bovenstaande model waardoor hij dus minder comfortabel draagt. (Wat mij nogal heeft verrast op een niet zo prettige manier :frowning: )
Ik zou hem dan ook zonder twijfel ruilen tegen het bovenstaande model in titanium.

4 likes

Hier op het forum gekocht van @JKlaas​:ok_hand::saxophone:

15 likes

Citizen CA0718-13E Promaster Marine Chrono, 46mm, 22mm lugs op een Geckota shark mesh band.

8 likes

Spijtig wel. Ik heb het nooit zo aangevoeld, maar waarschijnlijk is de pols iets breder…
Mocht ik intussen niet op een heel ander spoor zitten qua stijl, dan nam ik hem graag terug. Tegenwoordig zou hij enkel stof liggen happen in de kast. :frowning:

1 like

Ik baal ook als een stekker. Ik zit al zo lang naar deze citizen te kijken… dan heb ik hem eindelijk en dan is het niet wat ik ervan had verwacht qua klik… :pensive:

1 like

Iemand die nog van z’n NB1050 Afmoet?

Schijnen rotdingen te zijn.

gnegnegne giggity😂

3 likes

Gisteren een nieuw bandje voor de citizen binnen gekregen :ok_hand:

Mocht iemand fan zijn van Barton Elite banden; deze kosten de helft, zijn nog comfortabeler, de buckle is strakker afgewerkt dan van de Bartons welke ik zelf heb én zijn wél binnen 6 dagen in huis. Voor de geïnteresseerden; via ome Ali…

10 likes

Heb je misschien ook nog de link? Ali heeft best wel veel bandjes😂

2 likes