Citizen only deel 2

Is een heel gaaf model. Toolwatch pur sang. Maar is nergens verkrijgbaar?

Heb dezelfde, zal mijne ook weer eens ff om slingeren

1 like

Citizen introduceert CZ smart, nieuwe hybride smartwatch

Donovan Kerssenberg5 november 2021 15:582 reacties

Citizen heeft een nieuwe smartwatch uitgebracht. Het horloge heeft een analoge display en heeft tegelijkertijd een hoop slimme functies onder de motorkap. De smartwatch lijkt op de sporthorloges van Citizen met analoge wijzers die naar de zijkanten kunnen worden geklikt om meldingen van het onderliggende scherm te onthullen. De 44 mm roestvrijstalen behuizing heeft een opvallende bezel met een numeriek ontwerp.

Het horloge heeft een ingebouwde hartslagmeter, accelerometer, stappenteller, workout tracker, calorieteller en slaapmonitor. Gebruikers kunnen hun activiteit laten meten en de gegevens synchroniseren met Google Fit en Apple Health.

Het onderliggende scherm is een 1,3 inch monochroom mip-scherm. De accu kan 15 dagen meegaan alvorens weer opgeladen te moeten worden. Voor het opladen tot 80 procent moet het horloge 40 minuten aan de lader worden gehangen. De smartwatch is verder waterdicht tot 30 meter diep (3 atm).

De Citizen CZ smart is per direct beschikbaar en kost tussen de 325 en 350 USD afhankelijk van het model. Nederlandse prijzen zijn niet genoemd.

Bron: Citizen Smart

Tip redactie

2 reactiesWat vond je van dit artikel?

« Vorig berichtVolgend bericht »

3 likes

Ik ben aan het experimenteren met wat andere bandjes op mijn horloges. Daar heb ik als vaste gebruiker nu meer tijd voor. Nu tijdelijk op een Nato. Maar heb toch liever een Two piece.
Mag ik vragen welk merk dit is? Staat wel stoer dat groen namelijk.

2 likes

Barton Crafted Canvas | Army Green

There you go, in vele kleuren ook nog eens.
Wel een ‘maar’: de sluiting is gewoon rvs en geen titanium. Ik stoor me er niet aan maar sommige puristen wellicht wel :sweat_smile:.
10% eraf als je je opgeeft voor een nieuwsbrief zag ik ook nog voorbijkomen!

1 like

Dus geen gps :-1:

Niet echt geschikt voor open water zwemmen :-1:

Klinkt niet als een allround sportwatch… Dan doet o.a. Garmin en Suunto dit toch echt beter voor die prijs.

2 likes

Thx. Dat wordt weer wat online shoppen😃.

1 like

Citizen CA0718-13E Promaster Marine Chrono, 46mm, 22mm lugs op een Geckota shark mesh band.

11 likes

CITIZEN NK0000-10A, 8310 automaat, 41mm
20mm lugs.

11 likes

Dit blijft een beest. Dat blauw, alienachtig. Citizen NH8389-88LE, 8200 automaat, 46mm, 24mm lugs

9 likes

CITIZEN CA4470-15X Pilot, B620 uurwerk, 44mm, 22mm lugs

9 likes

CITIZEN NY0040-17LEM, 8204 uurwerk, 42mm, 20mm lugs

7 likes

CITIZEN BL5594-59A, E820 uurwerk, 40mm

10 likes

Als moderne en dagelijks draagbare toevoeging op mijn vintage horloges; een horloge van het sympathieke Citizen. Uiteraard dan toch een met een nostalgische vibe. Recent erg prettig overgenomen van @Paul-V.
Ik draag hem op het werk, de originele lederen croco vind ik wat minder geschikt voor een technische omgeving dus voor een moderne Eulit variant op het Perlon van weleer gegaan.
Resultaat: Retro-chique-sportief al zeg ik het zelf.


Erg blij mee!

12 likes

Groentje terug uit reparatie :hugs:

9 likes

De alternatieve band past er perfect bij :+1:

1 like

Tnx! Draagt ook heerlijk!
Leuk detail; de flinke Eulit gesp is hoogglans gepolijst, past dus weer mooi bij de kast.

1 like

12 likes

16 likes

Kitty approves :cat:

14 likes