Citizen only deel 2

Wil je al delen wat je voor nieuws op het oog hebt :face_with_monocle: :slightly_smiling_face:

2 likes

Als ik hem op korte termijn kan verkopen, een Marathon TSAR … die heb ik (ook) al eens eerder gehad. Ik draag nu mijn SPB077 met plezier, een grab & go erbij vind ik wel prettig. Dus een stoere quartz, net zoals de Citizen eigenlijk is! Hmmm. Gedoe allemaal. :wink:

2 likes

Heel herkenbaar :see_no_evil:

2 likes

hierbij de foto’s

10 likes

Is de BJ8050-08E een ‘blijvertje’ of weet je dat nog niet ?
Ik heb als kritiekpuntje gelezen dat de diameter van de wijzerplaat nogal klein oogt, vergeleken met de diameter van de kast.

1 like

Ja voor mij is dat samen met de andere Promaster een blijver! Wat je gelezen hebt klopt verhoudingsgewijs ten opzichte van andere horloges wel… maar is in mijn optiek onderdeel van het totale design / ontwerp / looks van dit horloge. Door de ronde shape en ontbrekende uitstekende lugs / pootjes draagt dit model ook prettig op een kleinere pols… let wel; hij is wat top zwaar op de originele rubber band.

Hoop dat je er iets aan hebt :pray:

1 like

Thx. :+1:

1 like

Leuk ding @bertb

8 likes

leuk ! hoe lang heb jij deze al ? in nederland gekocht ?

2 likes

heb je interesse in die van mij ? ik ga mijn verzameling wat opschonen.

2 likes

Nee deze komt uit Japan.:grinning:

1 like

Ik ben niet opzoek. Als ik hem vind voor weinig dan wil ik wel eens een klokje kopen

1 like

wat noem je weinig ?

1 like

Verrassend Abel😃.
Ik vind ze beiden prachtig. Je denkt op het eerste gezicht niet meteen aan quartz.
Mooie kastvorm.
Leuk als jullie elkaar kunnen vinden!

1 like

20201128-IMG_5985

12 likes

Vandaag de Eco-Drive weer opladen.

12 likes

beetje fotoshooten met de smartwatch en de tweeling :laughing:

15 likes

Mooi setje man, wow! :ok_hand:
Vraagje: Waarom staat de ‘40M’ in het blauw op de witte? En de witte heeft ook geen cyclops (meer?). Subtiele verschillen tussen beide. Maakt ze niet minder mooi trouwens.

2 likes

:thinking:
goh, daar vraag je me wat?
een speciale editie? (I wish) :smile:

2 likes

Mooi uitzoekklusje voor een druilerige zondag.
We horen het straks wel hè … :joy:

2 likes