Wil je al delen wat je voor nieuws op het oog hebt

Als ik hem op korte termijn kan verkopen, een Marathon TSAR … die heb ik (ook) al eens eerder gehad. Ik draag nu mijn SPB077 met plezier, een grab & go erbij vind ik wel prettig. Dus een stoere quartz, net zoals de Citizen eigenlijk is! Hmmm. Gedoe allemaal. 
Heel herkenbaar 
Ja voor mij is dat samen met de andere Promaster een blijver! Wat je gelezen hebt klopt verhoudingsgewijs ten opzichte van andere horloges wel… maar is in mijn optiek onderdeel van het totale design / ontwerp / looks van dit horloge. Door de ronde shape en ontbrekende uitstekende lugs / pootjes draagt dit model ook prettig op een kleinere pols… let wel; hij is wat top zwaar op de originele rubber band.
Hoop dat je er iets aan hebt 
leuk ! hoe lang heb jij deze al ? in nederland gekocht ?
heb je interesse in die van mij ? ik ga mijn verzameling wat opschonen.
Nee deze komt uit Japan.
Ik ben niet opzoek. Als ik hem vind voor weinig dan wil ik wel eens een klokje kopen
wat noem je weinig ?
Verrassend Abel😃.
Ik vind ze beiden prachtig. Je denkt op het eerste gezicht niet meteen aan quartz.
Mooie kastvorm.
Leuk als jullie elkaar kunnen vinden!
Mooi setje man, wow! 
Vraagje: Waarom staat de ‘40M’ in het blauw op de witte? En de witte heeft ook geen cyclops (meer?). Subtiele verschillen tussen beide. Maakt ze niet minder mooi trouwens.

goh, daar vraag je me wat?
een speciale editie? (I wish) 
Mooi uitzoekklusje voor een druilerige zondag.
We horen het straks wel hè … 
Het spookt weer een beetje in mijn hoofd. Dit horloge draagt heerlijk maar toch zou het wellicht plaats mogen maken voor iets anders. Zijn er Citizen liefhebbers op dit forum voor wie dit horloge interessant is om over te nemen?












