ik zie veel aanbod direct uit Japan op Ebay.de. Kan echter niet zien of hij dat is. Magi ken ik niet
Zo’n gaaf horloge ….heel plat, de kast afwerking en kijk die wijzerplaat eens ( overigens lastig te fotograferen )
Gaaf op die band!
Ik verbaas me daar ook een beetje over. Hij sluit daarmee iedereen uit die geen facebook, instagram, whatever heeft.
Precies, maar misschien had hij met de andere media slechte ervaringen (of omgekeerd?). Website staat op “coming soon” maar geen idee hoe lang dat al zo is. Ik herinner me dat ik inderdaad wel eens iets bij hem kocht, toegestuurd vanuit Spanje. Ben je in ieder geval die hele importheisa kwijt. Hoewel dat laatste kennelijk via DHL tegenwoordig vrij simpel is op te lossen.
Ik heb daar laatst gebruik van gemaakt (vanuit de VS) en ik was verrast hoe soepel dat ging!
(Betalen moet je tegenwoordig toch, de tijd dat pakketjes er tussendoor glipten is wel zo’n beetje voorbij).
Maar ik doe geen facebook, instagram, tiktok, twitter, enz. dus van leveranciers die alleen die kanalen gebruiken mis ik helaas het aanbod.
Inderdaad. Ik kocht een LP uit de UK via Ebay.de (om het simpel te houden). Daar werden gelijk alle heffingen al doorberekend (en daar werd je ook vooraf door de website op geattendeerd). Werkte ook probleemloos.
Zojuist een leuke Citizen duiker tegengekomen.
De BN0157
Leuke variant zo in het groen De zwarte en blauwe versie hebben een oranje minuten wijzer. En het viel me op dat bij deze de wijzers in dezelfde kleur zijn.
Thanks! De band bevalt uitstekend, het horloge zelf ben ik tot mijn verrassing minder van gecharmeerd. Die staat dan ook in het blauwe.
Gezien inderdaad! Hopen op een voorspoedige verkoop!
Het verbaast me, titanium, chronograaf en Citizen Eco-Drive … toch een mooie combinatie!
Vandaag laatste hand gelegd aan dit horloge.
Van mijn vader geweest ooit. Gevonden in een bak met centen en stuivers.
Schoon gemaakt
Nieuw glas
Semi-gepolijst
Een big crown diver van Citizen. Pre Promaster 1981 crystron.
Hier zit de zelfde kroon op als op de automaat duikers die in de jaren 70 werden gemaakt.
Vergeet niet het saffier glas, radio sync, 20 bar WR en hele collectie aan andere functies niet
Ach…Hij loopt niet vanzelf weg