Citizen only deel 2

@Gup
@jacobus

Dankjewel. Ik heb het ondenkbare gedaan, labeltje verwijder en op maat gezet. Want zelfs nos cosmotrons moeten gedragen worden. Toch een eng momentje :grimacing::joy:

3 likes

Nog een voorbeeld :grin:

11 likes

Gisteren opgehaald. Prachtig ding en ik blijf het zeggen: dat Super Titanium draagt heerlijk en het is (vind ik) nog mooi ook.

15 likes

12 likes

Niet meer, tenzij ik een leesbril op doe misschien (en zelfs dat is twijfelachtig).

Maar ik heb nog geleerd hoe een rekenliniaal en logaritmetafel werken. Mijn opa was werktuigbouwkundige.

inderdaad,
Citizen heeft zeker mooie uurwerken.

1 like

Veel soberder uiterlijk kan haast niet:

10 likes

en ook lekker duidelijke cijfers. Kun je je gewoon niet vergissen in de tijd.

1 like

Zelfs zonder bril lukt het aardig :yum:

1 like

dat bedoel ik. Zou iets voor mij zijn, maar ik kom toch steeds weer op klokken met heel veel wijzertjes en info erop. Tja, itisasitis

1 like

Nog even honeymoon met de cosmotron.

Mijn vriend waar ik hem van heb heeft de kartonnen buiten doos ook nog terug gevonden. Dus die komt binnenkort ook nog, dan is hij helemaal compleet. Box, labels, outer box etc. Woot

17 likes

:heart_eyes::heart_eyes:geweldige kleur en horloge

1 like

Dankjewel, hij is idd waanzinnig, hij kleur van appelblauw zeegroen naar turquoise en zelfs centraal naar bijna wit.

2 likes

zeker een prachtige vondst,
dit is volgens mij een blijvertje

1 like

Zeker wel.
En te denken dat ik heel even twijfelde over de ander NOS versies die hij had. Zoals de bruine.
Die was ook heel wat maar toch net niet dit.

1 like

werkelijk een pracht van een horloge,
ben een beetje jaloers,
geniet ervan.

1 like

Dankjewel.

1 like

En dat is nummer 3 , kan er maar geen genoeg van krijgen.

8 likes

Very special design. Dat vraagt natuurlijk om een foto met alle drie tegelijk

Ga ik doen !