Mooi ding @pmannaert
Deze voor mij vandaag. Vooral blij met het nieuwe bandje.
Originele vintage citizen bandje voor dit model. (1979)
Mooi ding @pmannaert
Deze voor mij vandaag. Vooral blij met het nieuwe bandje.
Originele vintage citizen bandje voor dit model. (1979)
Dankjewel maar mooi…is relatief
Leuk model, prima staat en het werkt. Dat is altijd mooi meegenomen…
Tja en wat mooi is kan je toch niet over discussiëren. Want dat is persoonlijk. @pmannaert
Aangeschaft als Holiday beater maar tijdens mijn vakantie & elke dag om. Nu is het met veel plezier echt een daily beater geworden + met mooie verhalen er achter. #gaatnooitmeerweg
Ah, die met de zwarte plaat dus. Tof hoor!
Te gek!
Welk model en uit welk jaar is dit, als ik vragen mag?
Mod. 8984 bj.1982 ook de Robotface genoemd… zeer vooruitstrevend in die tijd… een chrono tot 1/1000 sec. enz.
Dit is echt een klasse bak.
Heel gaaf, zelfs met temperatuurweergave, zie ik!
Ik ga er eens naar kijken, dank voor het delen!
Hoed U voor namaak
Waarschijnlijk een domme vraag van deze leek maar stel hem toch :
Zit er kwalitatief nu veel verschil tussen het automatisch uurwerk van een Citizen en een Seiko. Gewoon een vraag uit nieuwsgierigheid?
O ja, nog steeds van niemand een antwoord gekregen over mijn chrono Citizen. Kan dezelfde Citizen nog steeds nergens terug vinden op het net. Dus die met de goudkleurige accenten, iemand moet deze toch ergens kunnen vinden op het internet?
Niet op de band letten, deze is niet van Citizen!
Zelf vind ik hem veel van de Breitling hebben, wel een verschilletje qua prijs natuurlijk
Nogmaals de foto’s van deze Citizen:
Hoop dat de Citizen vrienden mee willen zoeken naar dit horloge
Leuke mod
Het lijkt te gaan om een Citizen 147864. Wanneer dit nummer opgezocht wordt, kom ik uit bij een veiling. Heel veel meer informatie heb ik nog niet kunnen vinden.
De 147864 is helemaal zilver, dat is deze niet. Die van jou heb ik nog niet kunnen vinden.
Hoi Emil,
Zo ver was ik dus ook gekomen, je komt dan uit bij catawiki. Die is dus precies hetzelfde alleen zonder die goudaccenten. Heb er echt heel lang naar gezocht, je zou denken dat met dat horloge van mij gemod is maar ook dat lijkt mij sterk omdat ook de kroon en de pushers goudkleurig zijn. Dit is wat ze nu echt met een zoekplaatje bedoelen . Maar natuurlijk dank voor de moeite die je erin hebt gestoken, wellicht weet iemand het mysterie op te lossen
Wat een lekker ding is het ook… Als het goed is komt ie vandaag Ben alleen niet thuis om te tekenen dus hoop dat vrouwlief dat mag doen met een ID-bewijs! Dan mag ie vanmiddag al om de pols!
Prachtig <3