Cool, hebben!
Hij loopt weer. Ik had hem laten vallen
Het ronde automaat deel was iets scheef gesprongen, klikte gelukkig meteen weer terug. Oef, ik was er een beetje misselijk van dat die vast zat toen ik hem de volgende ochtend wilde omdoen.
Zit in de nacht dus vandaar late reactie …maar inderdaad een donkere foto…hier wat lichter, een nieuw glaasje zou niet misstaan…een beetje dof en wat krasjes
Nice. Bedankt! Doet mij sterk denken aan de Recraft-serie van Seiko, nl.: SRPC15.
Oh ja, klopt. UFO. Was ik vergeten. Het origineel zal wel meer qua kastgrootte op de Citizen lijken. De Recraft-serie ervan heeft een veel groter kast.
Klopt … Die zijn 45-46 denk ik, deze V2 is 42mm
Ik wilde niet over Seiko beginnen in dit topic, maar dat was ook exact mijn eerste gedachte. Heppum zelluf ook die recraft.
Om dan toch ontopic te blijven, ik zat vandeweek Dead Calm te kijken en daar kwam onderstaand horloge prominent in beeld aan de pols van Nicole Kidman. Nog veel duidelijker dan bij Doc Brown in BTTF.
Is deze dan vintage ook of vrij nieuw?..De V2 blackie is van 1971
Hele gave Citizen trouwens
Dit is een reissue van een oude Seiko serie. Ik zie net dit artikel, de reissue van 2017 dus.
Nee, de recrafts van Seiko zijn van de laatste jaren. Ik vermoed, dat zij ergens rond 2019 uit zijn gekomen.
Ah…Rond dezelfde tijd dus… Citizen en Seiko keken in die tijd alleen maar naar elkaar lijkt wel…als Seiko met iets nieuws kwam ging Citizen daar ook in mee en vice versa
He, bedankt. Dat is een mooie link. Ik zie dat de recraft uit 2017 komen. Ik heb zelf de SRPC09, SRPC13 en SRPC16 in mijn bezit hiervan.
Ik ga hier gewoon lekker verder .
Complimenteerde iemand vandaag met z’n Citizen eco drive. Hij was erg enthousiast dat het me opviel. What else
Power to the Citizen!!
net binnen met de post:
eenvoudige stalen Citizen automaat
ik vind de eerste indruk top, met name de blauwe dail en retro look spreken me aan
past aanvullend ook mooi bij de rest van de Citizen collectie
Die kleurt errug lekker zo!
haha ja ik moet zeggen dat ik zelf ook bijzonder verrast was Laat die zon maar komen