Citizen only deel 2

Nieuwe aanwinst, zojuist op maat gemaakt :sweat_smile:

16 likes

Ja he! Daar kom ik nu dus achter haha

Het bandje is van watchgecko!

1 like

Ik neem aan nadat je de foto’s hebt gemaakt :grimacing::face_with_hand_over_mouth:

6 likes

10 likes

ja, jong… :star_struck:
dam, wat is ie mooi :+1:

2 likes

1 like

Deze staat te koop op mijn, ik weeet niet hoe ik dat hier moet doen.
Advertentie nummer
M1849458403

Mp dus😇

NA! Binnen 5 dagen vanuit Signapore in huis, uit de stickers en om de pols de NOS NY0090

20 likes

m’n Citizen BJ8050-08E ‘Ecozilla’ die ik vandaag draag

hij doet z’n naam eer aan want hij is (te) groot, lomp, zwaar en draag eigenlijk niet echt lekker …

toch heeft ie wel wat imho
ben er toch aan gehecht want aangeschaft & veel mee gedoken in de jaren dat ik op Bonaire woonde

doe hem toch maar niet weg :+1:

8 likes

Voor het verbeteren van het draagcomfort zou je kunnen kijken naar de adapters van Suppaparts, dan kan je er een eigen keuze aan band op zetten:

https://suppaparts.com/Zilla-Adapters.php

1 like

ja ik ken ze en heb ze overwogen……

ik denk dat de lug tot lug afstand met de adapters te groot wordt voor mijn vrij dunne polsen en dat het voor mij niet gaat werken

evengoed dank voor de tip

1 like

Nice :+1:t2::blush:

Dit blijft een van de drukste wijzerplaten in een horloge dat ik heb en het is nog steeds de moeite waard, de rekenlineaal/ring begin ik wat door te krijgen en is best handig zo nu en dan.

Foto is wel genomen op de parkeerplaats.

10 likes

Thnx!

1 like

Ik heb deze beauty, maar overweeg sterk om het om te ruilen voor zo’n Skyhawk JY8020-52e🤔

7 likes

Zijn fijne horloges :ok_hand:t2::blush:

8 likes

Dit is een PMV65-2271, wel een U680 uurwerk, maar iets andere kastdetails en een snelverstelsluiting met 3 standen ipv 3 gaatjes om de band op maat te krijgen.

Mmm mooi.
Mocht je ooit overwegen …
Hoor ik het graag

Die is ook cool! Twijfelde ook tussen die en die ik nu heb. De blauwe haal ik uit het blauw want die probeert m’n vader "n poosje.

1 like