Klassieker …Welkom bij de club!
Vind dit nog altijd een indrukwekkend model. Je ziet 'm niet heel vaak voorbij komen!
Goed gezelschap
Thanks …zwarte ook onderweg van de 62MAS
Ik was bijna voor de LE gegaan, blauw met gouden seconden wijzer. Maar de SPB187 trekt ook.
Ondertussen de NY0040 maar eens op een achtermarket stalen band gezet met massieve links, helaas geen massieve end links, maar je kan niet alles hebben. Zal morgen wel eens een plaatje posten hier.
Zat naar de SPB143 te kijken maar wilde graag de SBDC051 omdat de 053 zo lekker draagt en staat…ik heb de gele 040 van hierboven ook nog incoming
Je bent niet de enige hier. Ik aarzel nog, want ik ben bang dat hij niet veel draagtijd krijgt naast de blauwe NY0040. Dan misschien liever een klasse hogere duiker. Maar het is zo’n leuk ding! En niet duur nu nieuw.
De mooiste …maar de gele is zo apart met de full lume dat ze gewoon als setje bij elkaar horen vind ik
De blauwe heeft me erg verrast. Die draag ik erg graag, al is het rubber in de winter niet zo handig onder shirts enzo. Vandaar het staal nu. Maar goed punt! Ik moet eens prioriteiten gaan stellen
Ik heb de gele en blauwe al veel eerder gehad(2016) op rubber maar vond dit niet gaaf…dus nu allebei op de stalen band( ook al is deze niet veel soeps) Ik hou er gewoon van als het één geheel is…dus dat je niet door de lugs heen kijkt…ik weet dat dat misschien raar is
Gave set
Dank! De klik met de eerste (de full lume) was zo goed dat ik maar niet genoeg krijg van deze reeks Dat, (en het forum) maken dat ze sindsdien gestaagd binnen komen rollen
Tsja… verslaving… verslaving
Bevalt me zo op het eerste gezicht ook wel. Al is de blauiwe rubber band 's zomers heel fijn vind ik. Staat ook best gaaf.
Ik heb je blauwe nog altijd. Nu weer terug bij af…
Huh…verklaar?
Hahaha