Ik denk dat je hier goed mee zit…dus 1988 
Denk het ook, da’s m’n geboortejaar dus denk dat dat ‘m voor mij gaat worden 

Cool!
Is er iemand die een ana-digi-temp in bezit heeft en aan mij wil overdragen? Zo ja, dan hoor ik het graag.
Zo nee, dan mag je me lekker maken met plaatjes 
Dus als ik er geen eentje heb mag ik je ook lekker maken met plaatjes? Okidoki! 
Zeker!
Deze is ook leuk. Het jaren 80 hoekige spreekt me meer aan.
Gaaf zo met alle knoppen zo strak naast elkaar
Lekker eigenzinnig model ook!
Het is een echte Doc. Emmett Brown
, denk dat ik hem alleen nog op rubber moet zetten. Staal steekt niet genoeg af en het model oogt vrij klein vanwege de bezel diameter.
Was dit die ene gok? Mooi ding hoor 
Yup, dat is die (nogmaals bedankt voor de tip), nieuwe batterij erin en gaan. Het enige is dat een van de vier schroefjes van de achterdeksel afgebroken is. Maar dat mag de pret niet drukken, hij is echt in hele mooie optische staat 











