Citizen only deel 2

Thanks! :pray:

Dat is deze, mocht iemand er nog belang bij hebben. Hier zit in ieder geval nog een gefreesde sluiting bij in plaats van een gestansde sluiting:

Houd er wel rekening mee dat je hier veel schakels tussenuit moet knippen om hem passend te krijgen. En het is verschrikkelijk taai spul:

6 likes

Zelf heb ik een goedkope sharkmesh uit China gehaald en daar een betere sluiting opgezet. Dan kom je een stuk voordeliger uit.

1 like

Exact!

Ik heb er later een clasp met duikers extentie op gezet om het compleet te maken.

7 likes

Goedemorgen,

Tijd voor een Citizen vandaag, mijn enige panda :sunglasses:!

12 likes

vandaag gooi ik deze nog eens op de pols maar eerst nog eens een fotootje :smiley:

20 likes

Heel cool deze :ok_hand: nog steeds te koop via Amazon. Best vaak boven de buy button gehangen.

1 like

@jurgen0411 inmiddels je citizen gmt world time binnen?

10 likes

Ja alleen weer terug gestuurd!
Dit omdat ik al onlangs een citizen had gehaald en ik een g steel wilde houden welke ik ook binnen had.

Wel een top horloge inderdaad!

1 like

:rofl: Luxeprobleem, maar welke citizen is gebleven dan?

1 like

Hoe groot is jouw polsomtrek? Naast mijn promasters zou ik deze ook nog willen toevoegen :grinning_face_with_smiling_eyes:


Zeldzaam weinig draagtijd :slightly_smiling_face:

10 likes

Heeft iemand ervaring met de Citizen eco drive moonphase? Ziet er wel gaaf uit, is er ook met een zwarte of witte dial.

5 likes

Zojuist nog even gecheckt; exact 18,5cm omtrek en platte bovenkant van de pols ruim 6cm.

Ik kan 'm aanraden, heerlijk horloge :ok_hand:

1 like

Overigens zie ik nu dat de citizen welke op o.a. Amazon aangeboden wordt het opschrift eco-drive op de wijzerplaat heeft staan, en daarom de 8-uurs indice korter is dan de jouwe. Maar dit is wel een eco-drive uurwerk toch? @p.roekel

Jouw citizen voelt daardoor meer in balans :ok_hand:

Klopt is ook een eco drive!

12 likes

8 likes

Ik zou de Nighthawk boven de G-Shock verkiezen :grin: :innocent:

1 like

Deze twee heb ik juist gehouden :smiley:

De gmt is terug

1 like

Ah ik snap je wel :ok_hand: die nighthawk heb ik ook al lang op het oog, maar inderdaad de GMT en ook mijn Seiko flightmaster zitten beide ‘in het zelfde vaarwater’. Maar wel gaaf zo’n nighthawk

1 like