Citizen only deel 2

Dat valt me tegen van je…:triumph:

1 like

Neem dan direct een Signature :grin:

1 like

De Seiko had ik half jaar geleden weg gedaan en de Tag kwam in de plek. Die heb ik overlgelaten aan @W2them maar die droeg ook liever de Citizens blijkbaar :stuck_out_tongue: de Citizen is dus nu men enige duiker.

Ik heb enkel nog een Seiko presage momenteel ernaast en wat sporthorloges (telt niet mee). De twee Tissots die ik onlangs nieuw kocht zijn ook weer de deur uit (prx en v8). Ik ben van een stuk of 6tot10 tijd geleden naar 2 nu op dit moment. Rust geeft het wel

2 likes

Die pmd is idd ook een klatser.

1 like

:joy: :kissing_heart:

Is erg tof spul! Alleen wel heel ongeschikt voor mij middelmatige polsjes :smile:

Ziet er vet uit, de andere horloges uit de tough serie kwamen wat saai over deze geeft wat kleur.

1 like

Het gaat niet altijd om prijs. Uiteindelijk gaat het om draag plezier.
En je kunt net zoveel lol hebben van het dragen van een 250 euro horloge als van een 2500 euro horloge.

(Ik in elk geval wel :grinning: )

5 likes

Had de Hamilton belowZero in gedachten voor vandaag ( skip😂)
Plaatje bij het praatje.

En toch weer de citizen gepakt…

10 likes

Van de week geprobeerd op een 20mm MN, en wat me opviel in positieve zin was dat de rubber band voorzien is van stalen hulzen voor de versteviging van de springbars. Dat had ik niet verwacht bij die prijsklasse.

En vandaag deze weer om:

16 likes

Ook heel fraai :ok_hand:

Race strap vandaag

7 likes

12 likes

Vandaag deze nog een keer. Blijft een heel leuk horloge waarvan je nauwelijks merkt dat het om de pols zit :slight_smile:.

12 likes

Doet me denken aan Yema Flygraf: robuuste kast met brede lunette en eenvoudige wijzerplaat.

Ik kan beide wel appreciëren.

De max :ok_hand:

1 like

Is dat Titanium?

De NY0400 is gewoon staal, de PMV65-2271/navihawk is duratect titanium.

1 like

Had het op de 2de ik moest wat duidelijker geweest zijn :grinning_face_with_smiling_eyes:

12 likes

14 likes