Citizen only deel 2

Klopt inderdaad. Deze zal alleen de Japanse zendmast gebruiken om te syncen.

Maar zoals deze wijze heer al aangeeft:

Met de app JJY Emulator kan je dat Japanse radiosignaal nabootsen via bekabelde oortjes en wordt deze inderdaad netjes opgepikt door het horloge. Na een aantal minuten zal het horloge dan ook exact gelijk gaan lopen met je telefoon.

Ennnehhh…

Een pmd met blauwe plaat? Zwart toch, of wordt ik nu gewoon kleuren blind/doof? :sweat_smile:

1 like

Laten we het op een mix houden :joy:

1 like

Ah, ligt er zeker maar net aan hoe licht het buiten is, wat voor licht er op valt en hoe je hem in het licht houdt? :grin:
De groene kan ook niet kiezen of hij nou zwart, groen, wit of grijs is :sweat_smile:

NA de bull.

16 likes

Hoe bevalt deze Citizen, Nils?

Ik zeg vaak tegen mezelf dat ik moet gaan voor de horloges bovenaan mijn wensenlijstje maar die zijn allemaal zo’n enorme stap omhoog qua budget. Een wat goedkoper horloge voor erbij kriebelt soms ook. De zwarte uitvoering van dit model vind ik echt heel cool.

Kan je die Tough eens naast de Courageous leggen en wat vergelijkingsfoto’s maken voor me? :pray::slightly_smiling_face:

7 likes

Alstu :ok_hand:t2::blush:

Vind hem op stalen band echt heel lekker dragen…zelfs nog beter dan de Gouregeous :grin: …Komt denk ik omdat hij dunner is en een monocoque case heeft :face_with_monocle:

16 likes

Mei 2021 wordt mooi :drooling_face:

13 likes

Ooh…zeer coole modellen :ok_hand:t2::hugs: …ben benieuwd welk uurwerk ze gebruiken en of ze een stalen band versie hebben :face_with_monocle:

1 like

Voor de mecchanische gebruiken ze het kaliber : 9051
Voor de Eco-drive kaliber: E168

Stalen band zie ik niet direct :innocent:

2 likes

Kan niet effe snel wat vinden over dit kaliber…was het niet de 9015?

Nowp er staat 9051 :man_shrugging:

@Slin
https://www.hodinkee.jp/articles/citizen-promaster-mechanical-200m-and-ecodrive-200m-introducing

2 likes

Oh…is verder speuren vannacht :face_with_monocle::yawning_face:

1 like

Thanks :+1:t2::smiley: …Zo, maar die zijn vrij dik zeg…15,3 :hushed:

1 like

mee eens !

1 like

ik zou het moeilijk vinden hier een keuze uit te maken.

1 like

En 46mm dus dat is oppassen vrees ik voor mij :expressionless: en prijs rond de 1000 dollar…

1 like

Das flink…de prijs en de maat :hushed::grin:

1 like

Genoeg keuze :grin:

12 likes

3de van links graag :grin::partying_face:

1 like

:ok_hand:t2::hugs:

1 like