Citizen only deel 2

:joy:
Je kan als excuus gebruiken dat het een beetje druk is, op de wijzerplaat! Dit is de CB501-81L (de zwarte is de 81E), inderdaad de Titanium uitvoering. Vind daardoor de kleur ook wat mooier, het grijzige met de blauwe wijzerplaat is top.

Ja hè. Ik was bang dat deze veuls te groot zou zijn maar het valt op de pols (17,5cm omtrek) reuze mee. Het is natuurlijk geen kleintje, maar ik vind 'm prima!

@Silvester1987, WOW! Gave foto. :star_struck:

3 likes

Hi Nils! :smiley:

Ik heb het toch een klein halfjaar volgehouden :grin: De hobby staat op een laag pitje maar merk dat ik het wel leuk vind om weer wat te lezen en posten! Qua verzameling is er niks veranderd

1 like

Hey Peter,

Hier ook wel…wel nog redelijk wat verkocht via de markt maar staat bij mij ook op een laag pitje…zeker sinds ik de Orca heb waar ik zeer tevreden over ben, gewoon een lekkere beater met goede lume,zeer accuraat en draagt heerlijk :ok_hand:t2::hugs:

2 likes

Inderdaad :ok_hand:t2: …Mocht je deze ooit kwijt willen graag een PB :+1:t2::smiley:

1 like

Dank u :ok_hand: een van de afvallers voor de outdoor foto challenge. Er waren me er al zoveel voor met een herfstbladeren-thema :sweat_smile:

1 like

Ja klopt! Heerlijke grab and go (en eigenlijk te mooi als beater :joy:). Rubberen stand staat ook goed zie ik, dus wellicht een keer switchen :ok_hand:

Ook lekker op een zwarte (seatbelt) NATO

11 likes

Deze is nu incoming. Dit caliber heeft een extra verzet optie. 1) Datum 2)uur wijzer 3)tijd en gmt wijzer
Grappig heel eenvoudig het horloge een uur verzetten.
Helemaal origineel in superstaat. Er is ook een versie die er erg op lijkt daar staat 4x4 limited op de wijzerplaat.

@Slin had jij deze al eens gespot? Ook een super lume bak van nu al weer 20 jaar oud.

16 likes

Nee niet eerder gezien…vast en zeker een JDM …wel gaaf ding…groene lume zeker?

1 like

Goedemorgen :wink:

10 likes

Zwarte wijzerplaat.:wink:

7 likes

Rode pro master band is binnen. Nu is ie helemaal af.

19 likes

Ultiem horloge verhaal, wat willen we nog meer😍
Prachtige foto die eerste!

1 like

Goedemorgen, goedemiddag, Goedenavond :grin::joy::joy::joy:
En 's nachts???
Geeft ie voldoende licht om eea te begeleiden :grimacing::grin:?
Dat merk Citizen toch🤗

Vreemd, want jij opereert toch voornamelijk 's nachts :thinking:

1 like

Wat een klatser. Echt heel gaaf.

1 like

Wat gaaf zeg!!

1 like

Vandaag in het grijs/zwart gekleed dus tijd voor een van mijn favoriete horloges

6 likes

Horloge is van Abel… binnenkort dan i.i.g is een incoming van hem :+1:t2::grin:

2 likes

Van Abel had ik begrepen ja. Toevallig had ik mijn 1967 Tissot Seastar om deze week en van het een kwam het ander en zie ik plotseling de Seastar 1000 online voorbij komen. Die grove bezel heeft wel overeenkomsten met deze Citizen :wink:

2 likes