Citizen only deel 2

16 likes

Groene op staal is heel fraai.

1 like

Weer een dagje met deze😅

15 likes

Thanks :+1:t2::blush: …ben ook echt van de stalen/titanium banden en toen ik zag dat ik de originele band los kon bestellen wilde ik ook de groene Tough bestellen…het originele groene bandje is ook niet echt comfortabel wat ik al in video’s had gehoord :+1:t2::grin:

1 like

Klopt dat vond ik ook!
Ik krijg overigens steeds meer spijt dat ik de groene Tough geflipperd heb.

1 like

Oh…jij hebt hem gehad? Ik had het sowieso niet gedaan als ik de stalen band niet kon bestellen :grin: …ik had wel kunnen wisselen met de zwarte maar dat is zo’n gedoe :see_no_evil:

1 like

Vrij kort gehad ja verkocht hier op het forum, ergerde mij aan de band had mij er niet in verdiep dat er een stalenband voor was.

7 likes
1 like

Ah ja… misschien nog een keer scoren met de kop eraf en dan de stalen band erbij nemen :+1:t2::smiley:

1 like

Dat zat ik nu ook net te denken👍

1 like

Ik heb de groene via Chrono24 op de kop getikt voor €180 …echt maar een paar keer gedragen door diegene en kan er niks aan ontdekken…als bonus de hutkoffer die je volgens mij niet in Europa erbij krijgt :+1:t2::grin:

6 likes

De NA Flieger :small_airplane: Uhr op :sun_with_face:-energie
Voor het geld een leuke “grab & go” Flieger.

14 likes

Lekker @Apeks :ok_hand: en waar is @Diederik met zijn NA? :rofl:

Allemaal aan de CA7040

3 likes

:star_struck::star_struck:

14 likes

De mijne is de CA7045 dus allemaal aan de CA704x :joy:

Must resist!! :confounded:

2 likes

Just do it :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Haha :joy:
Hij is tof, maar ik begin zowaar een kleine glimp van rust te vinden met een deel van m’n verzameling! (Crazy, right? :laughing:) (pilot, diver, field & dress)

Er zullen eerst weer een paar weg moeten voordat er een nieuwe welkom is :innocent:

Iemand interesse in een afgeragde fossil chrono? :joy:

1 like

tenor (1)

1 like

a40486f896b31851e8e199acaf565605

Edit:
Ik kan tot mijn verrassing nog steeds hier naar kijken zonder dat het overweldigend kriebelt!

2 likes