Mooi horloge, ik vind deze hieronder echt prachtig maar had graag gezien dat hier een titanium variant van zou zijn.
Ook mooi inderdaad.
Mijn gevoel is dat het quartz horloge qua design beter klopt. De ronde lume rondjes passen niet echt in het geheel. Alles is recht en hoekig. Notabene nu ik dit typ realiseer, dat de seconde wijzer bij de quartz ronde lolipop is en bij de automaat vierkant is
Door die lume rondjes krijg ik meer het ‘diver’ gevoel.
Ondanks dat zou ik toch de quartz nemen, ben geen fan van automaten. Teveel gedoe. Horloges moeten gewoon op tijd staan als ik hem wil dragen.
Tja die band, ik weet het niet hoor. Maar eens in het echt zien denk ik.
In je vorige schoot kwamen 6 bandjes voorbij.
Welke deze is
Niet van staal…
Dus nog 4 kandidaten…
We kunnen natuurlijk met de Citizen fan boys een klein spelletje organiseren
Ff zien wie verstand heeft van sexy bandjes🤗
Hoeveel kost nu zo’n opblaasvriendin
Bedankt Hennie, een vraag die een antwoord verdient. Abel zijn uitvraag is vanzelfsprekend zeer legitiem.
@ElderRuwy daarentegen zet de boel wel meteen op scherp:stuck_out_tongue_winking_eye:
A minder onderhoud(s kosten)
Dit zal niet de ervaringen van de meesten zijn. Jij een nieuw horloge zij een paar nieuwe abonnementen, crèmetje van Rituals, ff shoppen bij van Uffelen en ga zo maar door. Allemaal weggegooid geld natuurlijk maar dat zien ze toch anders.
B nauwkeuriger, nouja eh zolang je de batterij op tijd vervangen hebt wel. Met een verzameling van 52 horloges wordt je wel iedere maand met één leeg batterijtje geconfronteerd… De vergelijking met mijn meer luxe opblaasbare is navenant. Zij heeft wat features die werken op 2 penlites. Dus op het moment supreme dat Christine Electric subtiel met haar ogen en wimpers knippert en er voorgeprogrammeerde geluidjes tot je komen zijn plots de batterijtjes leeg. In dat opzicht is je eigen vrouw blijven paaien van eminent belang. Het is dan net als een automaat, ff schudden en…je valt tevreden in slaap met onder je kussen het rustige getik van je betrouwbare vriend uit Japan, Duitsland of natuurlijk die uit der Swiss.
Grab en go is natuurlijk in een goede relatie vanzelfsprekend of zoals ik op het werk bemerk doen veel collega’s opvallend aardig tegen sommige vrouwelijke collega’s . Het is kennelijk net als een dubbele watchwinder, mocht de ene niet mee willen doen grijp je gewoon de ander, toch. Mijn collega’s zie ik toch regelmatig in het café beneden de zaak weggaan met zeg maar een andere haarkleur dan de eigen vrouw
Wij mannen vinden punt dubbel D natuurlijk fijn om naar te kijken maar weten zelf ook dat de eigen proporties liefst wel in harmonie mogen zijn met onze wederhelft. Dat voorkomt natuurlijk ook een hoop gedoe…
Resumé, mechanische horloges bewijzen zich nu al meerdere eeuwen en dienen natuurlijk op handen gedragen te worden… net als onze partners
Beste Hennie, is het zo wat duidelijker
Haha
mijn ABC’s zijn vooral van uit het oogpunt hoe ik persoonlijk tegen quartz aan kijk. Met max 12 horloges in de verzameling waarvan 4 automaten en bijna het volledige restant quartz (waarvan het overgrote deel solar) ervaar ik dat zelf als een prettige verhouding.
Als ik nu moet kiezen voor 1 extra quartz of 1 extra automaat dan zal het direct de quartz zijn.
Kan ik prima begrijpen dat je dan een andere keuze zou maken
(Waar laat je dat wel niet allemaal!? )
Nou ok dan, vanuit een rationeel standpunt denk ik dat je gelijk hebt:unamused:
Sinds solar zijn er geen excuses of escapes meer…
Via marketing wordt alles in stand gehouden.
En het lukt ze ook nog. Wellicht zegt dat iets over ons mannen…
Ik zal eerlijk zijn, het is een zooitje
Over 2 maanden moet mijn atelier klaar zijn en hoop ik ook een mooi meubel te hebben voor de verzameling.
Helemaal top