Heel gaaf deze!
Zo dan, deze is wel errug mooi hoor, wel lastig aan te komen.
Ook weer een Citizen mogen toevoegen aan de collectie. Begint een beetje een Sub-collectie te worden nu 5/18 een Cit betreft…
van een forumlid?
Van WiilemP volgens mij.
Dat is inderdaad een originele ex-WillemP
Ha, nu kan jij zeggen dat je het dunste horloge van het forum hebt
Of in elk geval de platste klatser.
Nee, gekkigheid. Echt een heel fijn en gaaf horloge. Ben alleen bang dat ik hem straks kwijt ben aan mijn wederhelft want ze is er ook erg van gecharmeerd.
eco-drive
ik begin terug grote waardering te krijgen voor zulke horloges.
ik heb een kist met vijftien eco-drive horloges en heb ze laatst allemaal tot op de seconde gelijk gezet.
het is een pracht zicht deze horloges zo synkroon te zien lopen
ook heb ik nog enkele gewone quartz die ook mooi gelijk lopen met deze
de horloges die ik regelmatig moet korigeren zijn de mechanische, of ze nu nieuw of vintage zijn dat speelt hier geen rol.
ook betrap ik mezelf dat ik meer deze gewaardeerde eco-drive / quartz op de pols gooi dan de anderen
enkel om snel een foto te nemen en te posten op het vintage topic
Hear…hear…
Lang gezocht, eindelijk gevonden. Deze stond op marktplaats met erg slechte foto’s. Volgens zeggen in zeer nette staat met een donkerblauwe wijzerplaat. Dat was op de foto’s niet te zien. Vanmiddag de gok maar genomen en 3 uur in de auto gezeten. Het was de rit meer dan waard! Op de foto nauwelijks te zien maar de wijzerplaat is echt donkerblauw.
Meteen beide klokken synchroon gezet, beter voor m’n ocd .
Kan iemand nog iets zeggen over het bouwjaar?
Oja, de bezel zit iets meer los dan m’n andere Aqualand, kan die vast(er) gezet worden?
Ik heb dezelfde, gekocht in, ik meen, 2000. Zeer fijn horloge, heel veel duiken mee gemaakt en lekker licht door de titanium uitvoering.