Citizen only deel 3

10 likes

Gave timerfunctie zeg :ok_hand: nooit gezien zo’n achteruit lopende secwijzer

Mag ik hier even een polletje doen?
Ja hè! :sunglasses:

0 stemmers

Ikzelf neig naar de eerste, de JY8100-80E maar die kan ik binnen NL nergens meer vinden voor een beetje een normale prijs. De blauwe (80L) wel, maar die is niet zwart. :wink:
Of zoek ik niet goed, dat kan natuurlijk ook …

4 likes

Heb je nou in je eigen poll gestemd? :rofl: :rofl:

2 likes

dat is toch wel een zeer scherp gestelde conclusie zo kort door de bocht

2 likes

Ja uiteraard!
Telt mijn stem niet ofzo … :beers:

giphy

:thinking:

2 likes

is de beslissende :sunglasses:

1 like

en dan is er ook nog deze. Heel rustig ontwerpje voor je, niet zo opgewonden, fijn Ti en de radio grafisch bestuurbaar. What else would you want?

6 likes

LCD schermpjes, logisch … :wink:
Die jij laat zien heb ik al gehad trouwens (in 't blauw).

15 likes

tja, maar je concludeerde zoeven dat blauw toch iets anders is dan zwart, iets waar ik je niet anders dan uitvoerig hartgrondig gelijk in kan geven. Gaat het nooit worden ook (blauw, bedoel ik). LCD schermpje? Idd, zit er niet op, maar die wijzerds zijn ook best duidelijk hoor

1 like

Gekozen voor de JY8100. Ik heb de blauwe gehad, draagt heerlijk en erg mooi. Verkocht omdat ik niet kon wennen aan die drukke wijzerplaat.

8 likes

Cross post

10 likes

Dat drukke stoort mij niet, althans het stoorde me niet bij de CB5010.
Ik kijk naar een zwarte uitvoering omdat ik die nog niet gehad heb maar als ik de foto’s van de JY8100 in blauw nu telkens zie, is die toch ook wel heel fraai! En, veel makkelijker verkrijgbaar. Nog maar eens even over nadenken wat ik wil. :sunglasses:

2 likes

Mooi blauw…

9 likes

Vandaag mijn nieuwe aanwinst binnengekomen :smiley:
Superleuke Citizen 4-731611 overgenomen van @jongejan :ok_hand::ok_hand::ok_hand:
Het is een day-date uit 1979 en heeft een ontzettend leuke “summer-look” :sunglasses:
Ik zat even te puzzelen welk bandje er op te zetten, maar het is een mesh geworden.

Hier de eerste plaatjes

25 likes

Prachtig exemplaar, ook mooie band👍

1 like

Staat prima!
Leuke aanwinst, van harte. :ok_hand:

1 like

Blijft een lekker ding! Wat is het model nr ook weer?

ook weer eens een Citizen in huis, RC, Eco Drive en Duratect Titanium

18 likes

Is deze: CB5010-81L

11 likes