Mooi aanwinst
Stond deze in het blauwe gedeelte?
Klopt Sjaak, en mooi ding inderdaad. Zag er daarna ook één op MP. Wat ik al schreef: helemaal into the quartz, eco drive etc, en dan toch opeens zo’n automaatje er tussendoor. Draagt heerlijk, loopt mooi. Gewoon: LEUK
Mooi ding ik zat er ook na te kijken, veel plezier ermee!
Straks voor elke dag van de week een andere Citizen
Klinkt verleidelijk, lag het maar zo eenvoudig
Echt waar? Een blauwe NY0040 achtige quartz? Nog nooit gezien. Ja, nu moet ik wel op zoek…
Wanneer konen jullie naar spike city? Ik maak een lekkere patatje stoofvlees of sappige gehaktballen op een broodje.of zijn we vegatarisch en verstandig.
De eerste samenkomst staat gepland in Lelystad, maar wie weet wat de toekomst brengt. In ieder geval bedankt voor het aanbod.
Wanneer ik zoek naar AJ9230 zie ik zowel blauwe als zwarte wijzerplaten voorbij komen. De blauwe heeft de kenmerkende sunburst terwijl de zwarte glossy Is. Gek genoeg kom ik enkel het typenummer AJ9230-08E tegen, dus hoe dat precies zit is mij wel een raadsel.
Het enige wat ik kan bedenken is dat iemand hem ooit heeft gemod met een blauwe plaat.
Maar waar komt de wijzerplaat dan vandaan? Niet van een ny0040, want dan moet is het woordje “automatic” op nette wijze zijn verwijderd.
Ik ga me er eens in verdiepen, want nu mis ik mogelijk de blauwe versie in mijn collectie
Terecht punt. Daar had ik nog helemaal niet op gelet
Haha, dan is het hopen dat er nooit de indruk gewekt gaat worden dat er ook een gele of full lume variant is?
Edit:
Is er hier trouwens iemand die ervaring heeft met een BN0070? Deze komen op mij over als een soort mini-Orca. Waar de echte orca veel te groot voor mij is zou deze mogelijk veel beter zijn in verhouding.
Vanmorgen overleg gehad met @BroederBill over een samenkomst in oktober bij hem thuis.
Daarom gooi ik er een Poll in om te kijken of daar belangstelling voor is.
Wie vind het leuk om zijn Citizen collectie te laten zien op een zaterdag in oktober [poll type=regular results=always public=true chartType=bar]
- Ja, leuk
- Nee
[/poll]
De exacte datum moet nog bekeken worden in verband met werk
- Ja, leuk
- Nee
0 stemmers
ik denk dat ik een beetje te ver woon
Ik ook
200 kilometer rijden
dat is ook al wat, maar ik woon in België en dat wordt (kan) meer zijn
now we’re talkin’!