Citizen only deel 3

Over de kwaliteit kan ik je niets zeggen. Ik vind de kleur van de wijzerplaat wel erg mooi. Gezien de prijs lijkt het mij wel een mooie aanwinst

1 like

Inderdaad bijna niet te zien. Klinkt wel als een oprecht iemand als hij dit benoemt.

1 like

Voor 49 kunnen overnemen. Benoemd dat ik nog even aan de slag moet met de achterkant.

5 likes

en nu maar hopen dat je ons volgende week jaloers kan krijgen met deze aanwinst om de pols tijdens het ballen braden

3 likes

Nu al zin in :yum:

1 like

Je verwacht wel zeker een culinair hoogstandje van Bill. :hamburger: :poultry_leg: :beers:

2 likes

ik werd pas een beetje enthousiast toen hij over gehaktballen en stoofvlees met patat begon. En 's avonds thuis wéér patat! Magistraal.

2 likes

Zit nog te denken, ballen sowieso. Maar ik maak ook een verdomd lekkere westlandse slaatje. Dan zou ik de stoofvlees annuleren🤔 dilemmas

3 likes

:grin: gaan jullie nog afstemmen wat jullie meenemen of hebben we dadelijk 10 taarten?

4 likes

Ik neem een taart mee, plaatselijke specialiteit,

2 likes

ik kom alleen als er én ballen én stoofvlees met patat zal zijn. Dat is natuurlijk duidelijk. Dat horloges kijken vind ik maar niets.

3 likes

Het wordt kliekjes week zo te lezen :+1:

3 likes

Nou dat ken niet want die komen hier vandaan van het vroegere Kleer slaatjes :rofl:
Uit Kwintsheul beroemd en bekend in het mooie Westland…

1 like

Werk al 30 jaar in het westland, in den Hoorn gewerkt bij tuinders. Moeder komt oorspronkelijk uit westland. Veel familie uit westland, van der Gaag en marrewijk

2 likes

Van der Gaag het transportbedrijf ??

1 like

Ik kom een heel eind. Maar dan weten we nu wat @Roedolf meeneemt :grin: ik heb nog corned beef voor je…
Dan maak ik stoof.

3 likes

Yes vroeger meel of aardappel handel. Mijn pa werkte daar(als snotneus van 20) Westerlee?

2 likes

Ja daar heb ik ook nog gewerkt rijden naar Engeland en ja zat in Westerlee
Leuk joh
:+1:

1 like

Een paar foto’s in de zon.

21 likes

11 likes