Over de kwaliteit kan ik je niets zeggen. Ik vind de kleur van de wijzerplaat wel erg mooi. Gezien de prijs lijkt het mij wel een mooie aanwinst
Voor 49 kunnen overnemen. Benoemd dat ik nog even aan de slag moet met de achterkant.
en nu maar hopen dat je ons volgende week jaloers kan krijgen met deze aanwinst om de pols tijdens het ballen braden
Nu al zin in
Je verwacht wel zeker een culinair hoogstandje van Bill.
ik werd pas een beetje enthousiast toen hij over gehaktballen en stoofvlees met patat begon. En 's avonds thuis wéér patat! Magistraal.
Zit nog te denken, ballen sowieso. Maar ik maak ook een verdomd lekkere westlandse slaatje. Dan zou ik de stoofvlees annuleren🤔 dilemmas
gaan jullie nog afstemmen wat jullie meenemen of hebben we dadelijk 10 taarten?
ik kom alleen als er én ballen én stoofvlees met patat zal zijn. Dat is natuurlijk duidelijk. Dat horloges kijken vind ik maar niets.
Het wordt kliekjes week zo te lezen
Nou dat ken niet want die komen hier vandaan van het vroegere Kleer slaatjes
Uit Kwintsheul beroemd en bekend in het mooie Westland…
Werk al 30 jaar in het westland, in den Hoorn gewerkt bij tuinders. Moeder komt oorspronkelijk uit westland. Veel familie uit westland, van der Gaag en marrewijk
Van der Gaag het transportbedrijf ??
Ik kom een heel eind. Maar dan weten we nu wat @Roedolf meeneemt ik heb nog corned beef voor je…
Dan maak ik stoof.
Yes vroeger meel of aardappel handel. Mijn pa werkte daar(als snotneus van 20) Westerlee?
Ja daar heb ik ook nog gewerkt rijden naar Engeland en ja zat in Westerlee
Leuk joh