hé, die heb ik al eens eerder gezien
een prachtstuk
Gefeliciteerd Hans, je hebt weer een pareltje te pakken
om verwarring te voorkomen hierbij een foto van de zusjes. Links de eerste generatie die Citizen ergens rond 1987 lanceerde, rechts de huidige, duidelijk grotere variant. Maar hoe dan ook: je hebt nog steeds een flink vergrootglas nodig om die sterrenhemel te kunnen volgen. Maar het blijft inderdaad prachtig, die hele serie trouwens.
Zeer mooi
Fenomenaal
Nog even terug naar de “Perpetual”. Op suggestie van een gewaardeerd lid hier deze klok op leer gezet. Misstaat hem zeker niet, overtuig uzelf.
Draagt ook fijn. Maar…Er is nog een andere reden. Deze klok kwam middels een veiling, zonder extra schakels. De bracelet zit mij net iets te strak dus: iemand suggesties waar ik één (is genoeg, zelfs een halve al denk ik) schakel zou kunnen vinden? Onze sponsor heeft hem niet, is ook blijkbaar een weinig voorkomende band (code YC1405) en los bestellen bij Citizen schijnt niet te kunnen. De band loopt van 22 naar 18mm (geschroefde schakel). Hoor graag.
Prachtig
Hij was al eens gepost door @Jesus. Iemand voornemens om voor deze nieuwe release te gaan? Vind de vorm tof icm met dial. Wel 42.5mm…
Inderdaad een zeer mooi horloge
Is onderweg de BN1010-05E L.E.
Goede keuze
Jacobus, Lukt me niet op het originele bericht te antwoorden. Ben pas dag lid, gedaan nadat ik jouw Citizen langs zag komen via Google updates… zag dat je een C-bullhead hebt voor €250? Serieus geïnteresseerd. Op foto zie ik de leren band, maar ook een losse stalen band. Zit deze erbij?
Vriendelijke groet Jos Auke
heb je een PB gestuurd
kijk in je instellingen of je berichten ontvangen aangevinkt hebt
dat is een beetje pech, het enige dat ik je kan voorstellen is bij de citizen site een soortgelijke band zoeken, er is een zoekfunctie voor speciale types waar je de kastcode voor nodig hebt en die vindt je op de achterzijde van het uurwerk.
of wel handmatig een passend bandje zoeken als de eerste optie niets oplevert
Dank voor je reactie. Het vervangende zwarte bandje dat er nu op zit komt bij de HWG vandaan. Zij hebben de originele complete bracelet weliswaar (voor een “vriendenprijsje”), maar geen losse extra schakels helaas. Kunnen het, naar eigen zeggen, ook niet los bestellen. Ik kan natuurlijk een bedelbrief sturen naar Mr. Citizen, Japan en vragen of ze er één rechtstreeks kunnen sturen. Zal ook nog op de Rikketik neuzen. Wordt een tijdje zoeken verwacht ik.
Ik word langzaam maar zeker wel een beetje moe van Jomashop. Neig naar order annuleren aangezien ik toch al iets anders op het oog heb. Kan ik het geld net zo goed in mijn zak houden…
Oei! Pas maar op met die nattigheid! Kan hij dat wel aan?
Het blijven gave en direct herkenbare Citizens