Citizen only deel 3

met deze modellen is de citizen collectie eigenlijk beginnen te rollen,
dit zijn maar een klein deel van de verzameling,
maar ze dragen wel dezelfde naam :smiley:

13 likes

super mooi je Citizen bullhead collectie! :ok_hand:

1 like

Gave collectie man en dan is het nog maar een klein deel, echt wel benieuwd naar de rest :wink:. Die blauwe (bullhead) promaster racer vind ik nog het mooist, maar ja ben echt wel van de blauwe dials. Ben ik nog maar een kleintje met maar 9 stuks, vindt ze overigens prima horloges :+1: :ok_hand:. Die titanium is ook een hele mooie, als ik die van mij met super titanium om heb voel ik hem amper, zo licht is deze :wink:

1 like


dit is m’n huidige Citizen only collectie:
retro automaatje rechts boven is de laatste aanwinst: ondanks de relatief lage prijs een fijn horloge (met een eigen look) waar ik blij mee ben

ik heb nog enkele Citizen horloges (wat meer kleur) op het oog maar geen haast :+1:

11 likes

dat ben ik ook wel :ok_hand:
blauw is echt wel mooi voor een horloge :ok_hand:
hier die van mij :slightly_smiling_face:

11 likes

Jij hebt ook een leuke collectie zeg, van dresser tot duiker en alles er tussen in, juist die dial rechtsboven en de 4e linksonder vielen mij op :+1: :ok_hand:. Als je er nog enkele op het oog hebt, zal je toch nog een box erbij moeten kopen :wink:

Jeetje man, dat zijn ook leuke/mooie Citizens :+1: :ok_hand:.

Mijn Citizens heb je al gezien, maar als ik alleen mijn horloges met een blauwe dial tel dan zit ik op 24 stuks incl. die citizens maar dat zijn ook andere brands en die mogen niet in dit topic getoond worden :wink:. Vandaag toevallig een heel leuk Chinees horloge binnen gekregen, kostte weinig maar alleen al de draaiende dial met sterrenhemel vond ik gewoon leuk. Is een automaat, verder weet ik nog weinig van deze moet ik nog even informeren bij BroederBill. Bij hem thuis zag ik die dus liggen vandaar dat ik die besteld heb. Verder van alles wat, waar ik ooit mee begon Gamages (plakhorloge), Invicta en vandaar uit naar de wat betere horloges tot aan Rolex toe.
Je zal ze af en toe wel tegen komen in het topic “wat dragen wij vandaag”, zit nu op ruim 60 horloges, dus moet wel iedere dag wisselen om ze draagtijd te geven :blush:
Op dit moment heb ik mijn pijlen gericht op een GS Skyflake met een lichtblauwe dial.

2 likes

Blijft schitterend he met die rooie wijzer
Ik zou deze nagenoeg nieuwe titanium er zo tegen ruilen :speak_no_evil:

14 likes

Leuke verzameling blauwe Citizens! En ik vind het knap dat je ze allemaal houdt (en draagt gok ik?). Voor mij zou het heel moeilijk zijn om de reguliere Citizens te houden met een Chronomaster in de collectie. Ik heb ook wat Citizens gehad die allemaal vertrokken zijn toen ik de Signature lijn in bezit kreeg.

1 like

Iemand bekend met dit model? Zoek me suf, maar kan er niets op vinden.

9 likes

Lijkt kwa model precies op de Tsuyosa (NJ-0150) maar heb deze variant ook nog niet eerder gezien.

Precies, heb alle variaties gezien behalve die.

Het lijkt een screenshot uit dit filmpje, maar daar staat verder ook geen bron bij :confused:

Thanks! Ruilen wil ik niet maar kopen kan wel :+1:t2::grin:

1 like

Mooie collectie Jeppe. Citizen finest zo te zien :+1:

1 like

Mooie parade van blauwe beauties. Wat is het referentienummer van het radio controled horloge?

Is dat de H149-S104858?

1 like

Dat is de NJ0154-80H

6 likes

Thanks! Had het net gevonden, leuke dingetje

1 like

Dit wordt gegarandeerd een klassieker. Elke maand waardeer ik deze steeds meer en meer. Die sunburst blauwe dial is geweldig.

Daarom moet er een topklasse stalen band op. De Zuludiver Hylton Solid Stainless Steel Diver’s Watch. Brushwerk band/lugs matched, solid links en een klassesluiting.

Heel tevreden met het eindresultaat.

12 likes

Enige jammere vond ik de kleur van de indicies overdag… beetje te geel ofzo. Maar ik ben ook heel kieskeurig i know…de dial kleur is en blijft mooi👍

1 like

Is een Tsuyosa inderdaad. Ik heb begrepen dat ze al langer in Japan te verkrijgen zijn in kleuren die niet in Europa worden verkocht (wit, deze en een soort camouflagedial) naast diegene die hier nu ook op de markt zijn gebracht.

2 likes