Citizen only deel 3

Nee want met 1 schakel erbij is de band weer veel te los, dan kan er wel 1,5 vinger doorheen. En de micro afstelling is niet micro genoeg. Ook zakt het horloge door z’n gewicht (of gebrek eraan) nogal makkelijk en ongemerkt naar boven en komt vanzelf ‘strak’ te zitten. Dat heb ik vorige week een dag uitgeprobeerd (en gisteren ook een halve dag, maar dat zat echt niet).

Het merendeel van m’n horloges heeft een metalen band (staal 5x en titanium 2x), dus het is niet zo dat het een bijltje is waar ik nog niet mee gehakt heb.

Ik kijk het nog een paar dagen aan en anders ligt er nog genoeg leer om ertussen te stoppen.

Vandaag deze. Titanium, net als de duikerd hierboven. En met radio. Altijd gezellig.

10 likes

28 likes

Eenvoudig klassiek vandaag

14 likes

Vandaag de Altichron maar eens.
Fijne woensdag gewenst.

7 likes

Mooi Broeder Bill :star_struck:

17 likes

Hij draagt lekker licht hè?

15 likes

Heel mooi :100:

Echt wel! Bijzonder licht. Het is dankzij het gewicht meteen een favoriet. Sterker nog; ik denk dat ik alleen nog maar titanium horloges wil :slight_smile:

Ik heb de andere super titanium eco drive van sub 200 euro ook maar besteld… De Paradigm heet die volgens mij.

1 like

Wat een bakbeest is het toch. Ik blijf ‘m geweldig vinden. Zo nu en dan, niet iedere dag. Het solar streepje was eentje gezakt dus hij mocht weer mee op stap.
Kon ik mooi meteen de 22mm Hirsch band uitproberen.

De Citizen Royal Air Force Red Arrows World Chronograph Eco Drive Radio Controlled 200m WR /hapt naar adem\

edit: ik had deze al eens gepost in het “de enige op horlogeforum” topic, maar ben wel benieuwd of anderen deze ook hebben? De Blue Angels versie komt vaker voorbij. Ook nu nog nieuw verkrijgbaar. Maar de Red Arrows eigenlijk niet (ik heb 'm uit Engeland moeten laten komen bijvoorbeeld).

9 likes

Welk model bedoel je met die Paradigm?

De Paradigm is de BM7430 link naar Siebel. Vind het een mooie cleane look hebben. De maat twijfelde ik wat over, maar volgens mij is 'ie even groot als de Garrison en die is weer evengroot als m’n Red Arrows hierboven.
Als ik het toch niks vind, ga ik voor de BN0158

Mooie modellen en eindelijk in 40mm, en geen lumen op de wijzers.
Alleen dat lelijke logo….

Dus mooi, maar geen 8,5 k mooi voor mij.

Doet me eerlijk gezegd altijd aan de Luftwaffe denken in de tijd dat de NSDAP aan de macht was.

1 like

:point_up_2:Dat dus

1 like

Vanochtend een vintage,

en nu een Eco vandaag uit Italië binnengekregen

17 likes

Zojuist een Jubilee style bracelet besteld voor de 36,5 mm solar promaster, ben benieuwd!

11 likes

Ziet er goed uit

1 like

Ben heel benieuwd hoe het staat!
Dit is toch de eo2020-80e?
Waar heb je die besteld als ik vragen mag?

1 like