Citizen only deel 3

Helaas niet.
Tenzij de stalen band van de ny00 serie ook zal passen op de ny0120.
Verwacht bijna van wel.

Echt? Ik dacht dat het ook 20mm :face_with_monocle: het is toch niets meer dan de titanium versie van de ny0040?

Edit: het is dus de NY0100 die ik bedoelde. Die heb ik net even boven opgemeten en is 20mm. Wel met een gebogen end lug dus hij moet wel precies op de kast aansluiten.

Edit2: woon je Noord of Zuid van Nijmegen? Ik woon in de buurt van Elst dus je mag altijd langs komen om ff te checken

1 like

Voorlopig op de originele lederen band. :+1:

13 likes

Iets verder weg, milsbeek. Kom wel dagelijks langs Elst, mijn werkterrein is Arnhem, duiven en Doetinchem :wink:

13 likes

Gaat 'm trouwens sowieso niet worden omdat de lug/kast bij jou recht is, waar de lugs (en band) van de ny0100 rond loopt.

10 likes

@coffeecup
Precies dat ja, heel herkenbaar.

https://www.horlogeband.com/Citizen-horlogeband-BM8560-88XE/
Bijna net zo duur als het horloge.

2 likes

17 likes

Beter eentje met stalen band in een andere kleur scoren dus :thinking:.

1 like
4 likes

Deze zit in de andere kist. Stond dus nog op zomertijd! Maar ook weer zo’n lekker titanium ding dat heerlijk licht draagt. Reshuffelen, die kisten.

8 likes

In het kader van dure banden en missende schakels deze:
kocht deze Campanola vorig jaar op een veiling voor een mooi bedrag. Maat van de band was erbij gegeven, maar eenmaal hier ontvangen toch iets te strak. Geprobeerd om via Citizen Nl, en aansluitend De een passende schakel te bestellen. Kreeg een prijsopgave (ca 30 euro/schakel), ja op gezegd en toen kwam tot slot het antwoord: Citizen levert hiervoor geen losse schakels, alleen de complete band (ca 800 euro). Vraag aan jullie: suggesties hoewatwaar? Heb hem voorlopig op leer gezet. Niet verkeerd, maar het is het niet helemaal.

5 likes

dan wordt het moeilijk,
mss een alternatieve band die niet zo duur is?
ik ga steeds eerst naar deze site kijken, en hier vindt je ook verschillende prijsklasse :ok_hand:

1 like

Dank. Het leren originele Citizen bandje wat er nu op zit komt bij hun vandaan (althans: de Nl-poot in Rotterdam). Zij waren de eersten die het probeerden, toen een plaatselijke C-dealer, toen kwamen we bij C-Dl (een flink grotere markt) maar ook die haakten uiteindelijk af. Plan was om op de Rikketik te kijken, maar liet dat voorbij gaan omdat er in eerste instantie een positief signaal was van C-Dl. Kan nu pas weer in april.

1 like

14 likes

6 likes

10 likes

Een radio controlled Garrison? JDM markt alleen? Prachtig diepe kleur groen.

1 like

Heerlijk klokje. JDM only inderdaad. Internetplaatje:

Hij reageert met de radio control dus alleen op Japanse signalen. Gelukkig is er een app voor een workaround.

12 likes