Citizen only deel 3

image

Gnomonwatches.com - Ervaring met (Ver)Kopers - Horlogeforum.nl - het forum voor liefhebbers van horloges

2 likes

9 likes

Duidelijk dank je :blush:

1 like

Lekkere duiker vandaag :grin:

12 likes

Nat weer buiten. Een forse duiker nodig. 46mm doorsnede maar liefst. Door de 48mm lug-to-lug heerlijk op de pols

10 likes

Werkpaard :racehorse:

12 likes

heel mooi :ok_hand:
ik heb de BN0151-17L (blauw)

deze serie Citizen duikers is ongeëvenaard qua afwerking, look en kwaliteit ten opzichte van de prijs

ik zou een iedereen die opzoek is naar een sportief betaalbaar (duik)horloge dit horloge aanraden

3 likes

11 likes

13 likes

Fan geworden van de Citizen Promasters. De eerste ervaring was met de BN0100 ofwel de Excalibur.
Prachtig horloge, uitstekende lume, om 06:00 kon ik hem nog aflezen en +2/mnd.

11 likes

Ik was op zoek naar een nieuwe Citizen Chrono dus maximaal gezocht en gekeken op internet. Onderstaande gepast, goeie kandidaat maar dan liefst met blauwe wijzerplaat

Dit was ook een mooie maar net niet :grimacing:

Totdat de CA7090-87L voorbij kwam :heart_eyes:

Ik had eigenlijk deze week het ‘hij is binnen meneer’ belletje van de juwelier verwacht maar helaas… Dan deze week maar :grinning_face_with_smiling_eyes::ok_hand:t2: Heel benieuwd naar hoe deze er in het echt uitziet en draagt :muscle:t2:

11 likes

vanmorgen wezen duiken👌 en bij uitzondering (want te groot / te lomp) de Ecozilla omgedaaan

geen echte noodzaak want ik duik
natuurlijk met een duikcomputer maar toch leuk in het kader van duiken…

verder vind ik hem niet echt lekker dragen maar om sentimentele redenen hou ik deze klomp staal toch maar :slightly_smiling_face:

10 likes

de bullheads die ik heb zijn ook van dat kaliber, te groot en te lomp,
maar soms heb ik dat wel graag en draag ik ze dan ook wel eens,
daarom doe ik de zes die ik heb ook niet weg,
ze hebben wel iets :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Het kon er niet bij 1 blijven, die Promasters zijn verslavend. Dit is mijn tweede, de BN0118 ofwel de Ray Mears. Alleen in Engeland leverbaar (Voor wie het verwijderde import topic volgde, het is goed gekomen. De extra heffing is vervallen).
Titanium, Saffier en… een plaatje!

13 likes

eens :+1:

ik bedoel het niet negatief verder want het heeft zeker iets (stoers & krachtigs) en het is for sure een niet-alledaags horloge
in combinatie met een mooi t-shirt en goede jeans/sneakers echt wel top imho

geldt ook voor de blauwe (dail) bullhead dit ik heb
na een dagje vandaag de Ecozilla te hebben gedragen denk ik: toch vaker doen :ok_hand:

1 like

De lume van m’n Aviator Eco-Drive. Niet verkeerd… Voor zo’n 20 minuten… Haha!

9 likes

13 likes

Boks

16 likes

Citizen dagje :sunglasses:

12 likes