AT2471-58L ?
AT2470-85L is het
Ik zie zo gauw geen verschillen tussen deze 2.
Vanavond eens uitpluizen.
Dank!

AT2470-85L is het
Na een jaartje intensief gedragen te zijn en ook regelmatig wat water heeft gezien is mn leren bandje op. Misschien ook omdat een horloge toch niet gemaakt is voor een vriendschappelijke stoeipartij… Maar gelukkig zijn de titanium Citizens niet kapot te krijgen.
Nu twijfel ik tussen weer een nieuwe leren (aftermarket) band, een nato strap of om voor een rubberen band zoals die van mn promaster Dive.
Nu kijken hier genoeg citizen liefhebbers mee, wat raden jullie aan? En welke kleur? (;

Finwatchstraps
Mooie strap en ook een hele mooie horloge! Een hele goede combi!
Bedankt
De goeie nog gevonden ?

De goeie nog gevonden ?
Ik zie geen verschil tussen die 2.
Ik wacht eerst de aanbiedingen van Black Friday af, en dan eens zien of er wat overschiet

wat raden jullie aan?
Een kek kleurtje in leder of canvas werkt erg goed.
Dit zwarte model kan vrijwel elke kleur wel aan. Dus kies maar iets leuks
Zwarte Barton Elite Silicone met rode onderzijde of een zwarte Tropic
Sportief WK aan het kijken?
Soms moet je even wat inspiratie opdoen! En in het ergste geval kijk ik hier nog naar wat meer leuke citizens (;
Beiden altijd goed en leuk om te doen.
Even een overzicht van de straps die ik er meestal op zet:
Die padded bruine rechts (een 24mm band van Rios) wordt het minste gebruikt. Toch net iets te dik voor mijn doen.
Op zeker
Dat is wel apart, als ik AT2471-58L intyp krijg ik de ene keer deze en de andere keer deze. Bijzonder verhaal Succes met de Black Friday
Prachtig horloge!!!
Dank je wel G Tegenwoordig is-ie iets te dressy naar mijn smaak, die verandert natuurlijk wel in twintig jaar. Maar 't blijft een bijzondere
Fijne avond nog