Citizen only deel 3

20 likes

15 likes

12 likes

9 likes

9 likes

!

Het is gelukt (;
Ik vond de militair groene het mooiste staan.

Een ander leuk feitje; er komt nog een citizen aan bij Huize Kikkervis…

10 likes

Ziet er inderdaad strak uit!:+1:

Een Citizen extra is ook geen straf :grin:

6 likes

16 likes

dank je :ok_hand:
deze is 3.6mm dik :smiley:
je voelt hem niet als hij op de pols zit,
af en toe kijk ik zelf eens of hij er nog opzit :laughing:
top of the bill in de collectie :+1:

2 likes

Wat is de referentie van deze platte rakker?

1 like

dat is de AR5030-59L
een must voor de citizen liefhebber vindt ik :smiley:
hij blijft ongelooflijk goed bij de tijd,
heb hem in de +/- vier jaar dat ik hem heb geen enkel keer moeten corrigeren, enkel zomer en winteruur.
heb wel even op de tanden gebeten bij aankoop maar echt geen spijt van achteraf :+1:

echt een beauty :heart_eyes:

8 likes

Als Citizen liefhebbers ook overwogen,
maar zonder seconden wijzer is hij voor mij te passief "er zit geen leven in "
:sleeping:

Verder zeker een topstuk van Citizen :+1:

3 likes

Ben ik het wel mee eens, zeker bij een precisie uurwerk. Maar de looks zijn super.

1 like

8 likes

Prijs/kwaliteit + Citizen = Top

11 likes

Mijn GMT van vandaag.

10 likes

Nou… een hele belevenis, maar het horloge is aangekomen.

Via marktplaats had ik een mooie ecozilla gekocht, de verkoper stuurt deze netjes op via een brievenbus pakketje. De melding van postnl meldt mij dat die afgeleverd is. yes! Dus ik op mijn werk al de hele dag wachten tot ik naar huis mag om mijn nieuwe aanwinst te bewonderen. Eenmaal thuis snel in de brievenbus gekeken… en leeg! Ook de huisgenoten hebben niks gehoord die dag…

Na contact met postNl; ja dat kan, die is nog onderweg enzovoort, kan verkeerd gescand zijn. Toch nog maar even wachten dan. Omdat ik nu niet met mijn nieuwe horloge kon spelen, tegen de verveling maar marktplaats geopend. Welke advertentie zie ik ineens 2 straten verderop worden aangeboden, een ecozilla?! Welverdraaid MIJN Ecozilla!!

Gelukkig na wat gehannes over en weer en dreigen met een bezoekje aan de politie kon ik deze zo ophalen, want deze was voor ‘een vriend’ op marktplaats gezet… Dan weet iedereen al genoeg.

Maar gelukkig eind goed al goed. Deze dikke duiker behoort nu tot mijn verzameling!

En wat een bak licht met zn lume!

13 likes

Leuk spul voor US Market: super titanium, 41 mm, 13,8 dik, ecodrive blablabla … je kent het wel :wink:

3 likes

Fantasieloze dial ontwerpen. :-1:
Wel leuk voor de tieners onder ons.

3 likes

Doet Citizen idd geen eer aan.

1 like