vandaag naar de babyborrel van m’n kleinkind
Is dat James Stewart in je avatar? (of toch Gregory Peck, ik verwissel die 2 altijd )
deze dus
altijd wel een fan van hem geweest maar ook wel van James Stewart,
good old times
Ha ha, mijn moeder was (ook) altijd een groot fan van Gregory Peck.
En films met hem, James Stewart, Gary Grant en bijv. Gene Kelly, blijven natuurlijk klassiekers !
weet je,… je moet eens in de zoekbalk van YouTube dit intikken; dean martin celebrity roast
dan kom je verschillende sterren van vroeger tegen en het is nog met een komische tint gebracht, alleen spijtig dat het niet nederlans ondertitelt is
ik heb er al vele uurtjes aan versleten
Hai Citizen-Liefhebbers!
Is er hier iemand onder ons die ervaringen heeft met dit model? Deze kom ik zojuist bij toeval tegen en moet zeggen dat dit er best tof uit ziet.
Modelnr. JY8074-11X
Ik heb z’n titanium broertje gehad.
Prachtig horloge, had er alleen geen klik mee.
Dit is ook een mooie variant.
Kwam nog iets op internet tegen waar gesproken wordt over citizen me autumn 2021.
Ziet er wel geinig uit.
Hoe is het uurwerk van deze in vergelijking met die van de NY0040? Is het een flinke stap omhoog?
De NY0040 heeft de 8200 serie aan uurwerken (8203 zonder of 8204 met hacking), 4800 A/m magnetische weerstand, 3 hz, de NB6021 heeft als ik het goed heb het nieuwe 9051 uurwerk (4hz, 16000 A/m magnetische weerstand en hacking seconden), flink vernieuwd en niet gemaakt op basis van de 8000 serie.
Wel een verschil dus.
Dank je, Hij staat hoog op mijn lijstje maar als de prijs richting de 1k gaat wil ik wel dat het kwa uurwerk een upgrade is tegenover mijn NY0040’s Niet dat dat een slecht uurwerk is. Maar voor die prijs verwacht ik gewoon iets meer dan alleen saffier en titanium.
Stuk voor stuk pareltjes