Citizen only deel 3

Mag ik die term even lenen voor deze jongen? :innocent:

8 likes

Hopla! Door naar de volgende oude rakker!

15 likes

Lekkerrrr

19 likes

11 likes

15 likes

12 likes

14 likes

Is die van jou al binnen @Kahan? Jubilee ook besteld?

15 likes

Die orca’s zijn toch een potje gaaf! :ok_hand:

3 likes

Inderdaad :smiley: …Ik hoop bij deze nog de originele stalen band te kunnen bestellen…rubber vind ik niks :laughing:

1 like

Iedere keer dat ik er eentje hier voorbij zie komen heb ik weer een korte vlaag van spijt dat ik hier een seintje heb gegeven dat er een originele in titanium op Amazon stond en hem niet zelf heb gekocht. :sweat_smile: ik dacht dat @Abel deze nu heeft.

Het is er eentje die ik eerst ooit moet passen voordat ik hem koop. En daarvoor zal ik eerst weer ruimte moeten maken in de kist… Terwijl daar al teveel leuks in zit :see_no_evil:

2 likes

Voor mij draagt de originele niet normaal lekker :blush: …Echt op één standje voor zomer en winter en nog nooit hoeven aanpassen …deze gaat echt in de collectie blijven :heart_eyes:

12 likes

Nee nog niet, hopelijk dinsdag als alles meezit. Zodra het binnen is ga ik eens kijken of ik er nog een extra bandje bijbestel.

:heart_eyes:

1 like

Ja de kans is heel groot. Heb normaal nooit last van bandjes, maar dit is de eerste band die echt constant aan m’n armhaar trok. Band voelt ook erg cheap en blikkerig aan. Daar zijn ook reviews van op YouTube.

1 like

Ben benieuwd, ga eens koekeloeren wat er dan zoal mogelijk is.

1 like

19 likes

12 likes

Promaster NY0086 om vandaag.

12 likes

Mooie wijzerplaat. Die gele wijzer heb ik in het wild nog niet eerder gezien is dat een mod? Of toch een originele?

1 like