Citizen only deel 3

Dat eerste zal denk ik nog lastig worden!

Bedankt voor het juiste nummer, ik kon het op de foto net niet lezen op de wijzerplaat.

1 like

Gewoon een bod doen :stuck_out_tongue_winking_eye:

2 likes

Een met een 21jewel hacking uurwerk. Nog niet eerder aan getroffen. 1970 UFO.

8 likes

na lange tijd deze een ander bandje omgedaan,
en terug wat polstijd gegund,
dit is de zilveren, heb ook nog de goudkleurige :ok_hand:

11 likes

Lekker bezig @Abel in de vintage :ok_hand:t2::smiley: …Wat ik eens heb gelezen is dat Citizen de V2 serie speciaal voor de toen jongere generatie maakte…het is hetzelfde uurwerk als de Leopard serie maar dan vaak met kekke kleurtjes,vormen en aparte wijzerplaten zoals deze van mij :arrow_down:

11 likes

Mooie hoor :ok_hand:t2::blush:

1 like

Nieuwe zomer release, ook in kleuren zwart groen en blauw.
Saffier glas en 40u power reserve. Prijs €279,-

10 likes

Mooi horloge voor een aantrekkelijke prijs. Alleen die loep! :nauseated_face:

De 5 bar waterbestendigheid is ook wat aan de karige kant, iets betere keringen zouden niet zo veel meer hoeven te kosten denk ik, aan de andere kant, dit is ook weer geen type horloge dat in zware omstandigheden gebruikt gaat worden, dus dan valt het weer mee.

en vandaag de andere,

10 likes

Vind ‘m wel erg mooi, maar ik hoop dat de band een beetje goed is. De band die bij mijn NB1050 zat had bijvoorbeeld geen halve schakels.
Het lijkt wel of deze een geïntegreerde band heeft

16 likes

11 likes

Mehh…

18 likes

Ik vind de blauwe band bij mij ook minder…nu een bruine. Ik vond wel jouw blaauwe rubberen band goed staan!

1 like

18 likes

M’n 1e EcoDrive, bouwjaar onbekend, jaaaaaren geleden gekregen van mijn ouders op mn verjaardag. Draag het nog geregeld, fijn ding :grinning_face_with_smiling_eyes:

9 likes

Toch wel erg mooi :slightly_smiling_face:

18 likes

hé, hij heeft een beetje weg van deze, :ok_hand:

8 likes

Ook een leuke :+1:t2: hoe oud ?

1 like