Vorige maand 38 jaar oud geworden. Deze Citizen Promaster Aqualand CO22. Volledig gerestaureerd en in nieuwstaat. Ik heb in mijn leven veel Aqualands gehad. De meest bijzondere zoals de CO26, CO27 en CO28 zwerven nu ergens over de wereld. Deze blijft bij mij, tot het eind der tijden.
vergeleken met mij ben je nog niet droog achter de oren
ben je nog een jongkie
maar in ieder geval,… hoop dat het een mooie dag is geweest en gefeliciteerd
je zal hier zeker goed hebben met @Abel, ook een liefhebber van duikers
trouwens een leuk exemplaar weer,
heb je ook een ,… hoe noemt men ze weer plof pop???
Dat is de Omega waar je mee in de war bent.
Dit is de Aqualand. Aka de pukkel volgens @Brambo
Volgens mij gaat het over de Citizen.
Haha precies
Mijn Post ging over mijn Citizen Promaster Aqualand CO22 uit 1985, niet over mij. Begrijpend lezen is een serieus onderwerp waaraan in het (basis) onderwijs wellicht meer energie dient te worden besteedt dunkt mij.
Of… Iemand doet een eerlijke poging tot humor Bert.
Helaas gemist door jullie denk ik.
Maar die c022 is denk ik eerder 1995. De c022 is niet geleverd als eerste. Dat was de c020. De c022 kwam een jaar of 1.5-2 later op de markt is mijn conclusie. Niet te min een super klokje. Dit is niet die je net verkocht hebt dus?
ik ben me er de laatste drie jaar van bewust geworden dat meer en meer mensen sneller op hun tenen getrapt voelen,
doch, bij deze dan mijn welgemeende excuus, ik bedoelde het ECHT niet slecht.
Hoi Abel, een 6-cijerig serie nummer… Denk toch dat hij uit de jaren 80 komt. Maar, wat maakt het uit? het is een prachtig ding. Net nog even een rondje Europa gedaan, ze zijn echt nauwelijks meer te koop. Of je moet er één willen kopen die (al jaren) stil staat met de omschrijving “just needs new batteries”
6? Heb je een foto?
6? Heb je een foto?
Met jouw collectie weet je vast hoe een 6-cijferig serienummer er uit ziet
je kan doen wat je wil, maar die blijf ik mooi vinden
Thanks! En wat ik ook doe, dit horloge gaat nooit weg
Beloofd???
In dit geval absoluut! Naast dat het al 10 jaar om mijn pols zit en mijn favoriet is, droeg ik het ook toen mijn eerste zoon geboren werd. Gaat ook ieder jaar mee als vakantiehorloge. Gaat echt nooit weg