Citizen only deel 3

10 likes

Vandaag polstijd voor de GMT World Timer 68-0516 uit juli 1972. Voor die tijd een groot horloge met 42mm ex. kronen. Fijn weekend iedereen!

17 likes

Hele gave modellen.

Mooiste omschrijving die ik tot nu toe ben tegengekomen: Rolex, Tag Heuer en Tissot PRX had a baby.

11 likes

ja ze zijn vet hè
al eerder gesignaleerd hier (ongeveer 10 omhoog)
de prijzen zijn ook vrij fors
zou fijn zijn als ze ook op de Europese markt komen

2 likes

Qua prijs denk ik dat de ‘gemiddelde’ verkoopprijs wel iets onder de listprijs zal zitten.

Komen dan een beetje in de buurt van de microbrands uit.

1 like

:fu:Hoop ik ook. Ook jammer dat ze net na de zomer komen. Positieve is dat we er een 2024 zomer knaller van kunnen maken. Welke heeft jouw voorkeur Jeppe?

Blijft m’n favoriet

5 likes

:point_down:t4:

Super horloge

15 likes

ik zou gaan voor de batgirl
mits verkrijgbaar in EU en de prijs (een stuk) lager

ik heb momenteel nog 1 vakje over in m’n horlogekistjes (plek voor 15 horloges), heb momenteel 15 Citizen horloges waarvan altijd 1 om :+1:

zit ook te denken aan een vintage Citizen momenteel (Cystron? Eagle 7?) :thinking:

of toch die batgirl tzt?
of een bijpassend kistje bijkopen?
first world problems…

m’n huidige horloges draag ik ook echt allemaal en wordt ik blij van, bij nog meer wordt het misschien te :wink:

1 like

15 Citizens in je collectie is cool :sunglasses:
Begrijp wel dat je bij een volgende aanwinst /toevoeging nog nadrukkelijker meeweegt of en wat het toevoegt. Succes :four_leaf_clover: bij de overwegingen. De Batgirl is van deze drie ook mijn keuze :+1:t2:

1 like

:point_up:ik ook :bat:

2 likes

11 likes

3 likes

Half september 2022 kocht ik mijn eerste “echte” horloge, een Seiko 5 duiker. Eigenlijk een beetje voor mijn eigen verjaardag. 5 dagen na mijn verjaardag is mijn vader helaas onverwacht overleden… Het horloge heeft sindsdien op een of andere manier nog meer waarde gekregen en draag hem elke dag.

Vandaag, voor vaderdag, heb ik van mijn vrouw en twee kinderen mijn tweede “echte” horloge gekregen. Dit keer een Citizen Promaster Sky (Blue Angels). Ze dacht dat het een automaat was, maar het is een Eco-Drive. Volgens mij ook een mooie techniek en iig niet elke 2 jaar de batterij vervangen :slightly_smiling_face:

Wat dit horloge extra bijzonder maakt, naast dat mijn gezin hem heeft uitgezocht, is dat de kleuren blauw en geel de lievelingskleuren zijn van mijn kinderen. Dit is dus weer een horloge met veel betekenis voor mij en moet (mag) nu lekker afwisselen tussen twee horloges :+1:t2:

20 likes

NA :pray: :raised_hands:

4 likes

Spannend :grinning_face_with_smiling_eyes:
Wanneer gaat het doosje open :smiley:?

1 like

Zojuist :heart_eyes:

dank @P.Bateman voor de inspiratie

18 likes

Lekker kleurrijk duo! :ok_hand: helemaal klaar voor de zomer!

1 like

Graag gedaan @CarWatch! Die Watermelon :watermelon: blijft ook een mooie.

1 like

Gaaf hoor. Lekker zomers idd.
Volgens mij heb jij inmiddels een flinke verzameling :grinning_face_with_smiling_eyes:. Geniet ervan!

1 like