Citizen only deel 3

7 likes

Dank, ziet er goed uit, én deze is nog goedkoper. Nog checken wat de verzendopties zijn.

Goedemorgen!

8 likes

Goedemorgen deze morgen.

13 likes

Dat scheelt nogal met hetgene ik betaald voor mijn horloge…:raised_hand::pensive:

Nou, de knoop is doorgehakt. Lag naast de kogel die inmiddels ook door de kerk is. En… Het ding dus maar besteld. Die dus:
24760154-excwvjszhpo24anxl7n7eyot-Square420
En nu maar rustig in een hoekje gaan zitten tot er wordt aangebeld. Kunnen ook de buren zijn natuurlijk, afijn, we gaan het meemaken. Dank voor al jullie steun en goede suggesties.

14 likes

8 likes

Heeft wel iets weg van mijn oude favoriet. Al zo’n 30 jaar stug door aan het tikken.

8 likes

8 likes

De ‘standaard’ uitvoering.

11 likes

Goede.keuze Hans

Al die slapeloze nachten, woelen, zweten, ervan dromen. Mijn vrouw zei: “toe maar, het is goed zo”. Toen heb ik het maar gedaan.

1 like

Ik vind het een tof horloge.
Er is echter een nadeel aan: die kroon

gooi-het-er-maar-uit-modus
Wat is het toch voor een irritant kleine chips-kroon die je amper kunt vastpakken. Daarnaast is die hele stem zo cheapo als maar zijn kan; krakkemikkig zootje. Hij hackt niet dus als je hem een beetje op tijd hebt gezet dan wil je de datum nog verzetten. Die tussenstand kun je door die c&84@#$DS-kroon net niet vinden waardoor je de tijd weer verzet. Heb je hem uiteindelijk in de stand dat je de datum kunt verzetten hoop je maar dat het niet teveel dagen zijn want die &*744563##-kroon zit zo weer op standje nul.
Kortom, wat een aanfluiting. Werkelijk Citizen-onwaardig.
was-het-weer-zo’n-beetje-wel-weer-voor-vandaag

10 likes

Vandaag is de Calibre 2100 aan de beurt.

10 likes

Leuke klok. Radio-controlled?

Dankje Hans, nee niet RC. Kijk maar eens naar de datum. Moet ik bijstellen maar ben verwend door mn wel RC horloges.

Fijn horloge, was mijn eerste Citizen Promaster.
Zeer degelijke kwaliteit en gewoon mooi.

En welk typenr is dit?

Dat is de AV0030-60E.

1 like

10 likes