ligt het aan mij of is het forum stuk
foto’s komen niet goed door…
Geen idee, heb ze net opnieuw bijgesneden en geupload.
Heb je ‘m gehouden?
Ja, deze blijft. Iets te snel een advertentie gemaakt, de onrust was groot de afgelopen tijd.
Vandaag heel vaak naar gekeken en geconcludeerd dat ie echt veel te mooi is om weg te doen. Voor mij een gevalletje van subtiele schoonheid
ik zie ze nog steeds niet…
had het eerder met eigen foto (weggehaald)
zie hetzelfde bij sommige andere posts in andere topics, gebruik iPad en Android telefoon
Ik heb de oude post verwijderd en opnieuw aangemaakt. Zelfde probleem. Ik plaats ze wel als HF weer werkt Jeppe.
Met een Bulova dial uiteraard.
Dat valt niet te ontkennen, maar er tikt een Miyota binnenin dus ik zie Bulova zeker niet als een Amerikaans merk meer.
Ze hebben wel leuke modellen, dit is net alsof de AP Royal Oak en de Chopard Alpine Eagle een baby hebben gekregen. Maar gelukkig heeft dit model nog genoeg eigen smoel naar mijn mening.
Gisteren naar het zuiden heen gereden en daar mijn JP2008-06E opgehaald. Eenmaal binnen gekomen werdt ik voorzien van een heerlijk bak koffie en een dikke bokkepoot😅
Mijn Citizen lag netjes op tafel en eenmaal in de handen en om de pols echt een pracht van een horloge. De kleurencombinatie is zeer mooi en de afwerking zoals we van Citizen gewend zijn👌
Ik ben iig in mijn nopjes en @MannetjeMar bedankt weer voor de gezelligheid en we see you soon😎