Doe je best
Ja en ja, die bestaan ook.
Beautiful. Echt een plaatje.
Bandje ziet er ook goed uit zo.
Oke, dus ik kan altijd contact opzoeken als ooit nodig mocht zijn?
Vragen is vrij.
Is er trouwens een ecodrive gada-watch met 20mm lugs? Ik heb veel banden in 20mm
Je zou de “Ray Mears” kunnen proberen?
Zou kunnen. Denk toch liever staal, is namelijk voor wisselen banden en ook niet allesstaat bij titanium of blauwe plaat.
Maar wel leuk horloge.
Misschien gaaf om te proberen hier zelf paracord band aan te maken
Nieuwe release voor €229
Leuk ding!
40mm, 12mm dik, 46,5mm lug to lug
Plaatjes van Monochrome
Ook nog in het groen verkrijgbaar
Witte vind ik wel cool
eens, ik zou ook voor de witte dial gaan denk ik
Vandaag draag ik -sinds maanden- eindelijk weer eens de Garrison. Heerlijk licht en een supermooi font van cijfers. Het contrast van de zwarte wijzerplaat en de wat mat donkere titaniumgloed maakt het een heel mooi gebalanceerd totaalplaatje.
Een soort moderne interpretatie van een combinatie field-/flieger, waarbij de gele cijfers een leuk vintage verwijzing is.
Al met al vind ik dit een waanzinnig uitgebalanceerd ontwerp, maar toch draag ik ‘m amper. Dit is namelijk het enige horloge met cijfers als indices. Ik vind dat niet zo aantrekkelijk. Ondanks dat ik het bij dit horloge ontzettend goed vind staan, ligt deze nooit vooraan om gedragen te worden.
Ik heb inmiddels al 3 horloges in het blauwe gedeelte gezet om wat uit te dunnen en ik twijfel of deze daarbij moet. Het is m’n laatste titanium in de collectie, dus als ‘ie gaat dan moet het vervangen worden voor een titanium eco-drive.
Wat vinden jullie? Houden of vervangen? Het is misschien mooi genoeg om te houden, ook al wordt ie amper gedragen. En van sommige verkopen heb ik achteraf spijt gekregen. Het is niet zozeer het geld wat de doorslag geeft, maar meer de ruimte in het horlogedoosje en in mijn hoofd.
Wat zou jullie idee zijn als vervanger?
Gut wat zou ik ergens graag een 5-piece collection willen hebben…
Volgens mij is deze van de Siebel actie, of niet? Lijkt me wel een heerlijke grab and go! Zelf ben ik wel gecharmeerd van de AW0130 serie, als je dan een vervanger zou zoeken…
Dit zegt namelijk genoeg denk ik
Klopt inderdaad! En die lage investering maakt het ook dat 'ie er nog is, als ik er de winkelprijs voor betaald had dan was ik deze denk ik sneller te koop gekomen.
Oh ja… Die is erg lekker. De maat is perfect (een haar onder de 40mm) en de uitstraling meer mijn stijl. Ik vind de prijs wel een beetje heftig voor een eco-drive, die qua features weinig afwijkt van de Garrison (super titanium inclusief band, 100m WR, saffier, eco-drive). Dat is 225 tegenover 350 euro. Dat is ook nog ruim meer dan bijvoorbeeld de Tsuyosa.
Wat zie ik over het hoofd?
nice
Je bericht klink wat tegenstrijdig. Je spreekt over heerlijk licht, een supermooi font van cijfers, en een waanzinnig uitgebalanceerd ontwerp. Tegelijkertijd draag je 'm maanden niet omdat je cijfers als indices niet zo aantrekkelijk vindt.
Het is moeilijk te adviseren. Dat je cijfers als indices niet zo aantrekkelijk vindt, zit in je hoofd. Je kunt er ook voor kiezen om het niet problematisch te vinden. Het lijkt er echter op dat je met verkoop van dit horloge gelukkiger wordt, met meer ruimte in het horlogedoosje en in je hoofd. Maar dat is een persoonlijke beslissing.
Oeps, een beetje browsen op het internet en voor ik het wist trok ik de creditcard weer. Zo lukt dat inkrimpen natuurlijk nooit.
Maar ik vind dit een aantrekkelijke kast en de wijzerplaat waar het vroege Citizen Quartz logo als watermerk/hologram in verwerkt is.
De advertentie heeft het over “Nieuw” met “wel wat sporen vanwege het lang liggen in het magazijn”. Nu ben ik benieuwd wat er over een paar dagen op de deurmat ligt …
Wie kan wat meer vertellen over dit type? Misschien een jaar, of type? Hij werd geadverteerd als 6010633 maar dat is het natuurlijk niet.