Had ik ook gedacht….te duur?
€150 / 200 lijk me redelijk marktconform.
Ik zat hetzelfde te bedenken haha
Denk het wel eerlijk gezegd. Ik heb een groene nieuw gekocht voor 200 een paar maanden terug. De jouwe heeft dan wel de Ti armband maar is ook al wat ouder met gebruikerssporen. Afgelopen jaren gingen ze voor zo’n 100-150, maar volgens mij niet echt meer dan dat.
Staat overigens ook in het blauwe gedeelte
ach, de configuratie hierboven verandert niet echt.
Oef wat mooi. Eur 2.500.
handmade door de citizen experts etc. Afwerking perfect. Probleemloos. Maar de mijne mag wel eens naar een ander.
Nog steeds heel tevreden over de Promaster 37 eco diver. En er is nu ook een custom made stainless bracelet voor verkrijgbaar bij Islander
[Zeurmodus aan] Die vier schroefjes mogen ze wel beter uitlijnen [zeurmodus uit]
Maar is en blijft fascinerend mooi
Op zoek naar een nieuwe duiker, wilde ik eerst de 36,5mm versie van de promaster ecodrive hebben. Ik heb een aantal 37/38mm horloges liggen en dat is een mooi maatje. De meeste duikers die ik heb zijn van Seiko en allemaal minimaal 40mm.
Totdat ik de 36,5 mm om de pols had en die toch wel heel klein draagt; eerder als een 34mm.
Dus toch nog wat verder kijken en toen kwam ik deze tegen. Eigenlijk wilde ik een blauwe dial, maar was toch erg onder de indruk van de gele versie, dus beiden besteld.
Helaas viel mij het ‘gradient effect’ van de blauwe tegen en dus is het uiteindelijk deze geworden.
Eerdaags toch nog maar eens de 44mm versie van de promaster BN0151-17L proberen, dus mocht iemand er éénhebben die weg mag… Want als die ook zo klein draagt, kan dat nog best een mooi alternatief zijn.
Crosspost met aanbiedingen-topic: horloge.nl heeft leuke Citizens in de aanbieding waaronder een series 8 met 30% korting.
ik heb de blauwe en de zwarte BN0151, heb wel kwalitatief goede stalen banden bij Long Island Watch erbij gekocht ….
de horloges (nieuw) heb ik voor ongeveer 150€ en de banden voor ongeveer 60€ kunnen kopen
het zijn nu m’n favoriete horloges….de 44mm draagt heerlijk ondanks mijn vrij smalle pols… ze blijven ook exact op tijd lopen
dikke aanrader wat mij betreft
met de zwarte is daadwerkelijk veel gedoken
Ik kocht laatst hier op het forum de door mij zo begeerde (maar helaas verkochte) BN0000 terug. Optisch in een slechtere staat dan degene die ik zelf had vorig jaar.
Jammer genoeg blijkt nu dat de batterij nog maar 2 dagen jus heeft, de tijd niet bijzonder accuraat vasthoudt én de datum-snelverstelling kapot is (op tijd door 0:00 uur heen werkt wel).
Er zal dus een nieuw uurwerk in moeten. Is er iemand op dit forum die dat een beetje voordelig kan fixen? Een heel nieuw E168 erin lepelen?
Anders weet ik ook niet zo goed wat ik er nog mee moet doen helaas maar dan wordt het enkeltje bodem van de la of zo…